Πως να περπατάτε σε τακούνια χωρίς πόνο!
Μόδα

Πως να περπατάτε σε τακούνια χωρίς πόνο!

highheels
highheels

Τα ψηλά τακούνια φαίνονταν υπέροχα  και αποτελούν μία διαχρονική επιλογή καθώς έχουν την “μαγική ιδιότητα” να μας κάνουν να φαινόμαστε ψηλότερες, να δίνουν άλλη ένταση στο σώμα και να τονίζουν τη σιλουέτα μας δίνοντας μας αυτοπεποίηθηση. Όμως, παρόλο που τα προτιμούμε, άλλες λιγότερο άλλες περισσότερο, δεν παύουν να αποτελούν μία πολύ επώδυνη επιλογή ειδικά εάν περάσουμε πολλές ώρες πάνω σε αυτά. Για να σας βοηθήσουμε συγκεντρώσαμε κορυφαίες συμβουλές για να μπορείτε να περπατάτε (και να χορεύετε) με τακούνια χωρίς πόνο και σας τις εκμυστηρευόμαστε παρακάτω :

  1. Μειώστε την πίεση των δακτύλων σας δένοντας τα

Πολλοί άνθρωποι έχουν επαινέσει τη μέθοδο να “κολλάνε” τα δάχτυλα των ποδιών με κάποια κοινή κολλητική ταινία ή επίδεσμο για να φορούν τακούνια και η γιατρός Anisha Joshi της Woodside Clinic Regent Street επιβεβαίωσε ότι αυτός είναι ένας χρήσιμος τρόπος για τη μείωση του πόνου  “Λένε ότι πρέπει να κολλήσετε το 3ο και το 4ο δάχτυλό σας καθώς μειώνει την πίεση από την μπάλα του ποδιού σας. Υπάρχει ένα νεύρο που χωρίζεται μεταξύ αυτών των δύο δακτύλων και περιορίζοντας την πίεση που ασκείται σε αυτό , μπορεί να μειώσει την αίσθηση του πόνου ». 

περπάτημα ψηλοτάκουνα

  • Βάλτε πάτους ακόμα και στις πιο άβολες γόβες σας

Η ειδικός παπουτσιών Dr Naomi Braithwaite του Πανεπιστημίου Nottingham Trent αποκάλυψε ότι μια καλή εφαρμογή και λίγη βοήθεια από τους πάτους τζελ μπορεί να προχωρήσει πολύ. “Οι πάτοι με τζελ μπορεί να είναι ευχάριστοι στα πέλματα των ποδιών. Τελικά η εφαρμογή είναι το κλειδί, οπότε είναι σημαντικό να έχετε τακούνια που ταιριάζουν καλά και που έχουν επένδυση ανάμεσα στην εσωτερική κάλτσα και τη σόλα του παπουτσιού.

  • Επιλέξτε ένα ύψος ή είδος τακουνιού που μπορείτε να διαχειριστείτε

Το να πάτε σε μια πλατφόρμα με το ψηλό τακούνι ή ένα πιο κοντό τακούνι, μπορεί να αλλάξει δραστικά τα επίπεδα άνεσής σας .Επιλέξτε να φορέσετε ένα ύψος που είναι διαχειρίσιμο, αυτό είναι αρκετά υποκειμενικό, αλλά το να έχετε ένα λιγότερο ψηλό τακούνι ή μια σόλα από πλατφόρμα μπορεί να κάνει τεράστια διαφορά!

  • Η προετοιμασία είναι το κλειδί!

Εάν γνωρίζετε ότι φοράτε γόβες που θα πονέσουν τα πόδια σας μετά από κάποιο χρονικό διάστημα, εφοδιάστε την τσάντα σας με όλα όσα χρειάζεστε για να διαχειριστείτε την κατάσταση. Να έχετε στην τσάντα σας μερικές πρώτες βοήθειες για να αντιμετωπίσετε πιθανά προβλήματα στα πόδια πριν γίνουν αφόρητα, δηλαδή μικρούς επιδέσμους για κοψίματα, κατεστραμμένα νύχια στα πόδια ή αιμορραγικές φουσκάλες. Θα μπορούσατε επίσης να έχετε μαζί σας ένα ζευγάρι φλατ παπούτσια, σε περίπτωση που οι γόβες αποδειχθούν υπερβολικές στο τέλος της βραδιάς ή απλά επιθυμείτε να χορέψετε χωρίς ενοχλήσεις!

  • Κάντε ασκήσεις για τα πόδια και φορέστε τα ψηλοτάκουνα μέχρι να τα συνηθίσετε.

Μπορείτε να αυξήσετε την ευελιξία των ποδιών σας προκειμένου να ανταπεξέλθουν ακολουθώντας αυτά τα βήματα: Σταθείτε απέναντι από έναν τοίχο περίπου 2 πόδια μακριά. Τοποθετήστε ένα πόδι στον τοίχο, 3/4 ίντσες από το πάτωμα, κρατώντας τη φτέρνα σας στο πάτωμα. Μετακινήστε απαλά το γόνατό σας προς τον τοίχο μέχρι να αισθανθείτε ελαφρύ τέντωμα. Κρατήστε για 30 δευτερόλεπτα. Επαναλάβετε 5 φορές και, στη συνέχεια, κάντε το ίδιο με το άλλο πόδι.

Φορέστε τα τακούνια σας στο σπίτι πριν από μια βραδινή έξοδο για να τα συνηθίσετε. Αυτό είναι ιδιαίτερα χρήσιμο όταν εγκαινιάζετε ένα νέο ζευγάρι στιλέτο, καθώς μπορείτε να ανακαλύψετε πού μπορεί να τρίβονται τα παπούτσια και να σας “χτυπάνε” . Ένας τρόπος για να το αντιμετωπίσετε αυτό είναι να φορέσετε χοντρές κάλτσες με τα παπούτσια σας πριν από μια βραδινή έξοδο και να στεγνώσετε την περιοχή όπου τα παπούτσια μπορεί να τρίβονται για μισό λεπτό, κάτι που θα βοηθήσει το παπούτσι να επεκταθεί και να τεντωθεί. Μια άλλη μέθοδος είναι να γεμίσετε τις πλαστικές σακούλες με νερό και να τις τοποθετήσετε στα παπούτσια σας και στη συνέχεια να τις βάλετε σε κατάψυξη. Ο πάγος θα σας βοηθήσει να απλώσετε τα παπούτσια, κάνοντας αυτές τις δυσάρεστες φουσκάλες από το τρίψιμο παρελθόν!

ψηλά παπούτσια