Τεχνολογία

Social media:Πώς να χωρίσετε με το τηλέφωνό σας και να απαλλαγείτε από τον αρνητικό εθισμό

Κινητό
Κινητό

Νιώθετε κολλημένοι σε έναν κύκλο κοινωνικής κύλισης; Είστε πολύ ώρα στα social media;

Αν διαβάζετε συνεχώς αρνητικές ειδήσεις, κάνετε κύλιση στο Instagram, ή βλέπετε ενεργοποιημένο περιεχόμενο στο Twitter αυτήν τη στιγμή, να ξέρετε ότι δεν είστε μόνοι.

Το να γνωρίζουμε πώς να σταματήσουμε έναν εθισμό στο τηλέφωνο ή ακόμα και να τον εντοπίσουμε μπορεί να είναι δύσκολο. Σίγουρα είναι ένας από τους μοναδικούς τρόπους για να διατηρούμε επαφή με φίλους και συγγενείς. Όμως, δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι η έρευνα του Χάρβαρντ διαπίστωσε ότι ο πολύς χρόνος σε μια οθόνη μπορεί να επηρεάσει αρνητικά την ψυχική σας υγεία.

Σύμφωνα με τον ιστότοπο του Χάρβαρντ Υγείας, “εκτός από το απλό γεγονός ότι ο χρόνος οθόνης είναι καθιστικός χρόνος, ο υπερβολικός χρόνος μπροστά σε μια οθόνη επηρεάζει τη συμπεριφορά – μπορεί να επηρεάσει τη διάθεση, προκαλώντας σας [άγχος ή κατάθλιψη]”.

Τι να προσέχεις για να μην σε χακάρουν στα social media
κινητό

Οι ειδήσεις αναβοσβήνουν: η συνεχής κύλιση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και οι αρνητικές ειδήσεις επηρεάζουν πραγματικά την ψυχική σας υγεία – και όχι με καλό τρόπο.


Τι είναι λοιπόν ο εθισμός στο τηλέφωνο;
Αυτό που λέει η ίδια η ονομασία, ουσιαστικά. Ο εθισμός στο τηλέφωνο μπορεί να είναι αρκετά δύσκολο να εντοπιστεί. Μπορείτε κανονικά να πείτε ότι κάποιος είναι εθισμένος στο τηλέφωνό του εάν συνεχίζει να το ελέγχει καταναγκαστικά, στο βαθμό που επηρεάζει πραγματικά την ποιότητα της ζωής του.

Όλοι χρησιμοποιούμε τα τηλέφωνά μας τόσο πολύ που, συχνά, αυτή η υπερβολική χρήση περνά τα κανονικά όρια. Έγινε ακόμη χειρότερα κατά τη διάρκεια της πανδημίας, μοιράζοντας το αμείλικτο ρεύμα αρνητικών και δραματικών ειδήσεων και έχει επηρεάσει την ψυχική ευημερία πολλών ανθρώπων.

Ακούγεται οικείο; Πώς να σταματήσετε τον εθισμό στο τηλέφωνο.

  1. Διαπιστώστε εάν χρησιμοποιείτε το τηλέφωνό σας πάρα πολύ
    Το να λέτε ότι δεν χρησιμοποιείτε σχεδόν το τηλέφωνό σας είναι fake news. Ο χρόνος οθόνης σας θα σας πει τώρα πόσες ώρες ξοδεύετε στο τηλέφωνό σας την εβδομάδα και αν είναι πάνω από τον μέσο όρο – δηλαδή τρεισήμισι ώρες – έχετε κάποια δουλειά να κάνετε.

Διεκδικήστε το χρόνο σας και αξιοποιήστε τον σωστά. Απλά σκεφτείτε πόσα θα μπορούσατε να κάνετε…

Social Media
Social Media
  1. Σταματήστε να κοιτάτε αυτόματα το τηλέφωνό σας
    Όλοι θα είστε εξοικειωμένοι με τον εξαναγκασμό να κοιτάτε το τηλέφωνό σας από την αρχή της ημέρας. Αλλά την επόμενη φορά, ρωτήστε τον εαυτό σας: γιατί σηκώνω το τηλέφωνό μου αυτή τη στιγμή; Αν δεν υπάρχει πραγματικός λόγος, αφήστε το. Απλό.
  1. Αφήστε το τηλέφωνό σας σε διαφορετικό δωμάτιο μερικές φορές
    Πηγαίνετε για ψώνια χωρίς αυτό. χρησιμοποιήστε τις τεμπέλικες Κυριακές για βόλτα και όχι κύλιση. μαγειρέψτε μια συνταγή που απαιτεί την πλήρη προσοχή σας. Κάθε άλλο παρά πέφτει στην αναπόφευκτη ανάγκη για κύλιση. Πώς να σταματήσετε τον εθισμό στο τηλέφωνο ποτέ δεν φαινόταν τόσο απλό…
  2. Απενεργοποιήστε τις ειδοποιήσεις σας
    Απενεργοποιήστε όλες τις απαραίτητες ειδοποιήσεις – κλήσεις και μηνύματα , ιδανικά. Αυτά τα likes στο Instagram και οι συνομιλίες Whatsapp θα εξακολουθούν να υπάρχουν όταν είστε έτοιμοι να τα ελέγξετε, αλλά πολύ καλύτερα να το κάνετε στον δικό σας χρόνο. Ποιο είναι το επείγον, τέλος πάντων;