Αρχιτεκτονική & Διακόσμηση Σπιτιού

Στρώμα κρεβατιού: Πως να επιλέξετε το κατάλληλο με βάση της ανάγκες σας;

στρώμα
στρώμα

Λαμβάνοντας υπόψη ότι περνάμε το ένα τρίτο της ζωής μας στο κρεβάτι, η εύρεση του κατάλληλου στρώματος φαίνεται απίστευτα σημαντική. Ωστόσο, οι αγορές για ένα στρώμα μπορεί να είναι μια αγχωτική εμπειρία, ειδικά επειδή ένα καλό στρώμα μπορεί να είναι μια πολύ ακριβή επένδυση. Λοιπόν, πώς ξέρετε ότι είναι ώρα για αναβάθμιση και πώς μπορείτε να διασφαλίσετε ότι έχετε την καλύτερη προσφορά για αυτό το νέο στρώμα;

Ενώ ένα καλό στρώμα θα είναι πάντα ένα από τα πιο ακριβά αντικείμενα στο σπίτι σας, μπορείτε να εξοικονομήσετε λίγα χρήματα κάνοντας αγορές την κατάλληλη στιγμή. Παρακάτω, ο Δρ. Michael J. Breus — γνωστό και ως The Sleep Doctor — μας βοηθά να καταλάβουμε όλα όσα πρέπει να ξέρετε για την αγορά ενός στρώματος.

Πριν αγοράσετε ένα νέο στρώμα

Ενώ η φροντίδα του στρώματός σας και ο τακτικός καθαρισμός του θα σας βοηθήσει να παρατείνετε τη διάρκεια ζωής του, έρχεται μια στιγμή που κάθε στρώμα πρέπει να αντικατασταθεί. Αλλά, πώς ξέρεις ότι ήρθε η ώρα;

Υπάρχουν κάποιες οδηγίες εκεί έξω που συνιστούν μεταξύ επτά και 10 ετών, αλλά αυτές οι προτάσεις δεν είναι πάντα απόλυτες. Σύμφωνα με τον Δρ Breus, είναι καλύτερο να “ακούτε” το σώμα σας.

«Πιστεύω ότι το σώμα σας και ορισμένα γεγονότα της ζωής θα σας πουν πότε να αγοράσετε μια νέα επιφάνεια ύπνου», λέει. “Καθώς γερνάμε, συμβαίνουν διαφορετικά πράγματα στο σώμα μας, τα οποία κάνουν ορισμένες επιφάνειες ύπνου καλύτερες ή χειρότερες. Για παράδειγμα, καθώς μεγαλώνουμε, πολλοί άνθρωποι βιώνουν πόνο στη μέση.”

Όταν ξυπνάτε με χρόνιο πόνο στην πλάτη ή δυσκολεύεστε να αποκοιμηθείτε, ίσως είναι καιρός να σκεφτείτε να αντικαταστήσετε το στρώμα σας.

Παράγοντες που πρέπει να λάβετε υπόψη κατά την αγορά ενός στρώματος

Κρεβατοκάμαρα
Κρεβατοκάμαρα

Διάταξη δωματίου

Ο καθορισμός του μεγέθους του στρώματος που θα αγοράσετε εξαρτάται από τη διάταξη και τις προσωπικές σας προτιμήσεις. Εάν το δωμάτιό σας είναι στη μικρότερη πλευρά, επιλέξτε ένα στρώμα πλήρους μεγέθους. Εάν έχετε άφθονο χώρο για να διαθέσετε ή να μοιραστείτε ένα κρεβάτι, ένα King μέγεθος θα είναι ότι πρέπει για εσάς!

Υλικό

Υπάρχουν μερικές ερωτήσεις που πρέπει να κάνετε στον εαυτό σας προτού μηδενίσετε ένα στρώμα. Μία από τις κύριες αποφάσεις που πρέπει να πάρετε είναι σχετικά με το υλικό του στρώματος: αφρός μνήμης, εσωτερικό ελατήριο ή υβριδικό.

Ο Δρ Breus λέει ότι πάντα ζητά από τους πελάτες να επικεντρωθούν σε αυτό που χρειάζονται περισσότερο από ένα στρώμα. Για παράδειγμα, αν παλεύετε με πόνους στην πλάτη, επιλέξτε ένα σκληρό στρώμα που βοηθά στην ανακούφιση της έντασης. Εάν σας ξυπνάει συνεχώς ο σύντροφός σας και στριφογυρίζετε, ένα στρώμα αφρού μνήμης μπορεί να είναι το καλύτερο στοίχημά σας. Εάν κοιμάστε πολύ ζεστά, ένα στρώμα με ελατήρια είναι μια εξαιρετική επιλογή, καθώς ο αφρός μπορεί να παγιδεύσει τη θερμότητα.

Μέγεθος

Τα στρώματα διατίθενται σε τέσσερα κύρια μεγέθη, αλλά πώς ξέρετε ποιο είναι το καλύτερο για εσάς; Φυσικά, ένα μικρό υπνοδωμάτιο μπορεί να υπαγορεύσει το μέγεθος που μπορείτε να φιλοξενήσετε. Αλλά αν ο χώρος δεν είναι θέμα, εδώ είναι τι πρέπει να γνωρίζετε:

Δίκλινο: Ένα στρώμα με δύο μονά κρεβάτια είναι 38 ίντσες επί 75 ίντσες και είναι μια καλή επιλογή για ένα παιδί ή για χρήση ενός μικρού δωματίου.

Πλήρες: Με διαστάσεις 53 ίντσες επί 75 ίντσες, ένα γεμάτο στρώμα είναι συνήθως το μικρότερο στρώμα κατάλληλο για έναν ενήλικα.

Queen: Ένα στρώμα βασίλισσας έχει διαστάσεις 60 ίντσες επί 80 ίντσες και είναι ιδανικό για δύο μικρότερα άτομα ή για ένα άτομο που αγαπά πολύ επιπλέον χώρο.

King: Αν έχετε χώρο, ένα king στρώμα είναι 76 ίντσες επί 80 ίντσες και προσφέρει άφθονο χώρο για δύο ενήλικες.

California King : Αν ψάχνετε για κάτι λίγο μεγαλύτερο, ο βασιλιάς της Καλιφόρνια έχει πλάτος 72 ίντσες και μήκος 84 ίντσες και είναι ιδανικός για άτομα με ψηλότερη πλευρά.

Κλιματιστικό κρεβατοκάμαρας
στρώμα κρεβατιού

Τύποι στρωμάτων

Μόλις αποφασίσετε ότι ήρθε η ώρα να το αποκτήσετε, πρέπει να προσδιορίσετε τι είδους στρώμα θέλετε. Ακολουθεί μια γρήγορη ανάλυση των τύπων στρωμάτων που πρέπει να γνωρίζετε.

Αφρολεξ μνήμης

Ένα στρώμα αφρού μνήμης είναι κατασκευασμένο με στρώματα αφρού για να προσφέρει στήριξη χωρίς τη χρήση ελατηρίων. Υπάρχει μια ποικιλία πυκνοτήτων όταν πρόκειται για στρώματα από αφρώδες υλικό, έτσι ώστε να κυμαίνονται από πολύ μαλακά έως πολύ σφιχτά.

Τα στρώματα από αφρό θα διαμορφώσουν το σώμα σας, έτσι μπορούν να προστατεύσουν τη σπονδυλική σας στήλη και συχνά θα βοηθήσουν στη μείωση της μεταφοράς κίνησης μεταξύ των συντρόφων.

Στρώμα με εσωτερικά ελατήρια

Ένα στρώμα εσωτερικού ελατηρίου είναι αυτό που μπορείτε να σκεφτείτε ως “παραδοσιακό” στρώμα. Αυτά τα στρώματα χρησιμοποιούν πηνία ή ελατήρια για να σας στηρίξουν ενώ κοιμάστε. Τα ελατήρια περικλείονται σε ένα μαλακό μαξιλάρι που κυμαίνεται από πολύ βελούδινο έως σταθερό.

Τα στρώματα αυτά δεν βυθίζονται με τον τρόπο που βυθίζεται ο αφρός μνήμης, επομένως είναι μια καλή επιλογή για κάποιον που χρειάζεται περισσότερη υποστήριξη.

Υβριδικό

Όπως υποδηλώνει το όνομα, ένα υβριδικό στρώμα είναι ένας συνδυασμός αφρού μνήμης και στρώματος ελατηρίου. Συχνά διαθέτουν ένα σύστημα πηνίων που καλύπτονται με αφρό μνήμης, παρέχοντας μεγαλύτερη σταθερότητα από ένα παραδοσιακό στρώμα αφρού, αλλά με το μαξιλάρι του αφρού μνήμης.

Στρώμα
Στρώμα

Πώς να επιλέξετε ένα στρώμα

Η επιλογή ανάμεσα σε ένα μαλακό και ένα σταθερό στρώμα είναι μια προσωπική επιλογή για κάθε άτομο που κοιμάται. Σύμφωνα με τον Δρ Breus, υπάρχουν δύο κύρια συστατικά σε ένα στρώμα.

«Όταν εξετάζουμε τη συνολική ποιότητα ύπνου και το κρεβάτι, προσπαθούμε πραγματικά να κατανοήσουμε καλύτερα δύο τομείς: υποστήριξη και άνεση», λέει. “Υποστήριξη είναι η ικανότητα του προϊόντος να διατηρεί τη σπονδυλική στήλη ευθυγραμμισμένη, ενώ η άνεση είναι η ικανότητα του προϊόντος να σας κρατά σε θέση ευθυγράμμισης.”

Ένα σταθερό στρώμα θα προσφέρει λίγο περισσότερη υποστήριξη, ενώ ένα μαλακό στρώμα μπορεί να αισθάνεται πιο άνετα σε όσους απολαμβάνουν μια βελούδινη αίσθηση. Η επιλογή μεταξύ ενός σταθερού ή ενός μαλακού στρώματος εξαρτάται συνήθως από την προσωπική προτίμηση.

Ίσως θελήσετε να εξετάσετε και τη θέση ύπνου σας. Τα πλευρικά στρώματα τείνουν να τα πάνε καλύτερα με πιο μαλακά στρώματα, ενώ τα άτομα που κοιμούνται στο στομάχι μπορεί να προτιμούν ένα πιο σφιχτό στρώμα. Σκεφτείτε κάτι ανάμεσα στα δύο αν κοιμάστε ανάσκελα.