Κυτταρίτιδα: Τροφίμα που την δημιουργούν
Γυμναστική & Διατροφή

Κυτταρίτιδα: Τροφίμα που την δημιουργούν

Κυτταρίτιδα
Κυτταρίτιδα

Από τις κρέμες και τα σπα μέχρι τα τρόφιμα που δημιουργούν την κυτταρίτιδα, δεν λείπουν οι προτάσεις όσον αφορά το πώς να απαλλαγείτε από την κυτταρίτιδα. Ενώ αυτά τα πράγματα έχουν διαφορετικά επίπεδα επιτυχίας, όλα έχουν ένα κοινό: Είναι πολύ πιο αποτελεσματικά όταν διώχνετε ορισμένες τροφές από τη διατροφή σας.

Όπως αποδεικνύεται, ορισμένα θρεπτικά συστατικά (και τα τρόφιμα που είναι γεμάτα με αυτά) επιδεινώνουν την εμφάνιση του δέρματος που μοιάζει με τυρί cottage-ακόμα και αν λαμβάνετε άλλα μέτρα για να το εξομαλύνετε. Το να παραμείνετε ενυδατωμένες, θα γεμίσει το δέρμα σας, κάνοντας , το λακκάκι λιγότερο εμφανές.

Κυτταρίτιδα γυναίκα
Κυτταρίτιδα γυναίκα

Κονσερβοποιημένη σούπα

Η κονσερβοποιημένη σούπα μπορεί να είναι μια απλή λύση δείπνου όταν δεν έχετε προλάβει να μαγειρέψετε, αλλά οι περισσότερες είναι γεμάτες με αλάτι … που μπορεί να οδηγήσει σε κατακράτηση υγρών, νερού και αφυδάτωση, κάνοντας το λακκάκι να φαίνεται πιο έντονο από ότι είναι.

Φάε αυτό αντ ‘αυτού!

Θέλετε πολύ να φάτε την σούπα σας ; Σιγοβράστε την, σε δική σας κατσαρόλα, χρησιμοποιώντας ζωμό χαμηλής περιεκτικότητας σε νάτριο. Εάν δεν έχετε τα υλικά για αυτή την συνταγή, θα βρείτε εύκολα στο διαδίκτυο τις καλύτερες σούπες καύσης λίπους-όλες είναι νόστιμες και θρεπτικές!

Σόδα και γλυκά ποτά

Η κυτταρίτιδα σας γίνεται πιο επιθετική με τα γενέθλια που περνούν; Είναι πιθανό επειδή το σώμα σας παράγει λιγότερο κολλαγόνο-την πρωτεΐνη που υποστηρίζει την εμφάνιση λείου, χωρίς λακκούβες δέρματος. Δυστυχώς, δεδομένου ότι αυτό είναι ένα φυσικό μέρος της γήρανσης, δεν υπάρχει τρόπος να αντιστραφούν τα αποτελέσματα. Ωστόσο, η μείωση της ζάχαρης (ένα θρεπτικό συστατικό που έχει αποδειχθεί ότι επιταχύνει το θάνατο του κολλαγόνου) μπορεί να βοηθήσει. Παρόλο που η ζάχαρη βρίσκεται σε οτιδήποτε, από ψωμί έως δημητριακά, βρίσκεται πιο άφθονα στα γλυκά ποτά όπως είναι οι επεξεργασμένοι χυμοί, τα ενεργειακά ποτά και η σόδα.

Φάε αυτό αντ ‘αυτού!

Παρόλο που η βρώση της ζάχαρης δεν είναι ποτέ κάτι που θα προτείναμε, αν πρέπει να απολαύσετε κάτι γλυκό, δοκιμάστε ένα αρωματισμένο ποτό seltzer.

Barbeque Sauce

Όταν αλείφετε το κοτόπουλο σας με σάλτσα μπάρμπεκιου, πιθανότατα γνωρίζετε ότι προσθέτετε λίγο αλάτι στο πιάτο σας. Συνειδητοποιήσατε όμως ότι παίρνετε επίσης πάνω από τη μισή ποσόστωση ζάχαρης της ημέρας σας; Αυτό είναι σωστό: Μια απλή μερίδα δύο κουταλιών της σούπας με σάλτσα εμπνευσμένη από το Νότιο συσκευάζει έως και 15 γραμμάρια γλυκού υλικού! Το χειρότερο: Τα περισσότερα προέρχονται από σιρόπι καλαμποκιού υψηλής φρουκτόζης, ένα πρόσθετο που αποδεικνύεται ότι αυξάνει την όρεξη. Και τα άσχημα νέα δεν σταματούν εκεί. Όχι μόνο η φόρτωση ζάχαρης μπορεί να αυξήσει το βάρος και, στη συνέχεια, την εμφάνιση κυτταρίτιδας, αυξάνει επίσης τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα, προκαλώντας στο σώμα να απελευθερώσει την ινσουλίνη αποθήκευσης λίπους.

Φάε αυτό αντ ‘αυτού!


Εάν δεν μπορείτε να φανταστείτε να τρώτε το αγαπημένο σας χοιρινό χωρίς μπάρμπεκιου σως, μεταβείτε σε μια ποικιλία χαμηλής περιεκτικότητας σε ζάχαρη με όχι περισσότερο από 250 γραμμάρια αλάτι ανά μερίδα.

Όψη κυτταρίτιδας
Όψη κυτταρίτιδας