4 διατάσεις που πρέπει να κάνεις πριν σηκωθείς από το κρεβάτι!
Γυμναστική & Διατροφή

4 διατάσεις που πρέπει να κάνεις πριν σηκωθείς από το κρεβάτι!

διατάσεις το πρωί

Αν είστε όπως οι περισσότεροι άνθρωποι, υπάρχει μια σοβαρή πιθανότητα να σηκώνεστε από το κρεβάτι κάθε πρωί και να ξεκινήσετε αμέσως την πολυάσχολη μέρα σας. Ωστόσο, αφιερώνοντας μόνο λίγα λεπτά για τον εαυτό σαςγια να κάνετε ντους, να ετοιμάσετε πρωινό, να φτάσετε στο γραφείο και να αρχίσετε να οργώνετε τη λίστα των υποχρεώσεών σας, μπορεί να βοηθήσει πολύ στο να νιώσετε καλύτερα το σώμα και το μυαλό σας, λέει ο Randi Ragan, δάσκαλος γιόγκα και συγγραφέας του A Year of Living Mindfully: Seasonal Practices to Nourish Body, Mind and Spirit. Ακολουθούν παρακάτω 4 απλές και εύκολες εκτάσεις που πρέπει να κάνετε προκειμένου να νιώθετε καλύτερα όλη την υπόλοιπη ημέρα:

  • Διάταση ολόκληρου του σώματος

Σε μια εισπνοή, πιάστε τα χέρια σας από πάνω, σφίξτε τα δάχτυλά σας, αναποδογυρίστε τις παλάμες σας προς τον τοίχο πίσω από το κεφάλι σας και σπρώξτε τις παλάμες σας μακριά σας. Ταυτόχρονα, φτάστε στα δάχτυλα των ποδιών σας μακριά από τα χέρια σας, διατηρώντας τα γόνατά σας ίσια. Κρατήστε αυτήν την πλήρως τεντωμένη θέση για 5 μετρήσεις, στη συνέχεια εκπνεύστε και αφήστε το τέντωμα. Επαναλάβετε 3 φορές συνολικά. Σύμφωνα με έρευνες, αυτό απελευθερώνει σφίξιμο σε όλο το σώμα, το οποίο τείνει να συσσωρεύεται κατά τη διάρκεια του ύπνου.

Morning routine
  • Τέσσερα

Σταυρώστε το δεξί σας πόδι πάνω από το αριστερό γόνατό σας, κάνοντας το σχήμα του αριθμού 4. Λυγίστε αργά το αριστερό σας γόνατο προς την οροφή, είτε κρατώντας το αριστερό πόδι στο στρώμα σας είτε αγκαλιάζοντάς το προς το στήθος σας. Φροντίστε να κρατάτε το δεξί σας γόνατο λυγισμένο προς τα δεξιά καθώς προσπαθείτε να διατηρήσετε αυτό το σχήμα. Κρατήστε για 5 βαθιές αναπνοές και μετά αλλάξτε πλευρά. “Αυτό το τέντωμα βοηθά στη λίπανση των αρθρώσεων του ισχίου, των μηρών και των γλουτών”, λέει ο Ragan.

  • Από-το-κρεβάτι-στο-πάτωμα

Γυρίστε τα πόδια σας στο πλάι του κρεβατιού έτσι ώστε να αγγίζουν το πάτωμα. Κρατώντας τα γόνατά σας λυγισμένα, κρεμάστε το κεφάλι και τα χέρια σας κάτω στο πάτωμα, ακουμπώντας την πλάτη σας πάνω από τα γόνατά σας. Αφήστε το κεφάλι και τα χέρια σας να κρέμονται στο πάτωμα. κρατήστε για 5 αναπνοές. “Αυτό βοηθά στο τέντωμα της πλάτης και σε βοηθά να ξυπνήσεις χάρη στην νέα παροχή οξυγόνου στον εγκέφαλο”, λέει ο Ragan. Έτσι, είμαστε έτοιμοι να ξεκινήσουμε την μέρα μας και να ανταπεξέλθουμε στις δυσκολίες της ημέρας, είτε θα είναι δουλειά, είτε οικιακά ή οτιδήποτε άλλο μπορεί κανείς να σκεφτεί

πρωινή ρουτίνα γυμναστικής
  • Γόνατο-στήθος διάταση

Από την ύπτια θέση, λυγίστε τα γόνατά σας μέχρι τα πέλματα των ποδιών σας να είναι στο κρεβάτι. Χρησιμοποιήστε τα χέρια σας για να τραβήξετε το ένα γόνατο προς το στήθος σας κάθε φορά, τυλίγοντας τα χέρια σας και στις δύο κνήμες. Χαλαρώστε με το κεφάλι σας στο μαξιλάρι σας και κρατήστε αυτό το «αγκάλιασμα» για 10 βαθιές αναπνοές, λέει ο Brooke Blocker, δάσκαλος γιόγκα στη Νέα Υόρκη. “Αυτό το τέντωμα σας βοηθά να ξυπνήσετε απαλά τη μέση και να τονώσετε το μυαλό και το σώμα, βοηθώντας σας να νιώσετε έτοιμοι να ξεκινήσετε τη μέρα σας”, λέει ο Blocker.