Top 6 Οφέλη από τα στρείδια για την υγεία
Γυμναστική & Διατροφή

Top 6 Οφέλη από τα στρείδια για την υγεία

Στρείδια και οφέλη
Στρείδια και οφέλη

Είτε τα αγαπάτε, είτε τα μισείτε, τα στρείδια είναι η βασική κουζίνα σε όλο τον κόσμο. Μερικοί άνθρωποι ανατριχιάζουν με τη σκέψη φάνε αυτό το γλοιώδες εσωτερικό. Άλλοι δεν μπορούν να χορτάσουν τη γλυκιά γεύση. Σε όποιο στρατόπεδο κι αν βρίσκεστε, θα πρέπει να γνωρίζετε τα οφέλη για την υγεία που κρύβονται πίσω από τα τραχιά κελύφη.

Εδώ είναι τα Top 6 οφέλη για την υγεία από τα στρείδια.

Αύξηση του ανοσοποιητικού:
Αυτά τα μαλάκια περιέχουν μια στερεή δόση βιταμίνης Ε και C. Περιέχουν επίσης διάφορα άλλα μέταλλα που βοηθούν το ανοσοποιητικό μας σύστημα. Οι αντιφλεγμονώδεις και αντιοξειδωτικές ιδιότητες των στρείδια προστατεύουν επίσης από τις ελεύθερες ρίζες, οι οποίες απελευθερώνονται κατά τον κυτταρικό μεταβολισμό.

Στρείδια
Στρείδια

Υγεία της καρδιάς:
Τα στρείδια επηρεάζουν θετικά την υγεία της καρδιάς. Μειώνουν την πλάκα που συσσωρεύεται στις αρτηρίες εμποδίζοντάς τη να συνδεθεί με τα τοιχώματα της αρτηρίας και τα αιμοφόρα αγγεία. Επιπλέον, η υψηλή περιεκτικότητα σε μαγνήσιο και κάλιο στα στρείδια βοηθά στη μείωση της αρτηριακής πίεσης και χαλαρώνει τα αιμοφόρα αγγεία. Η βιταμίνη Ε αυξάνει την ευλυγισία και τη δύναμη των κυτταρικών μεμβρανών.

Καλό για τα μάτια:
Τα στρείδια βρίσκονται στην κορυφή της λίστας των φυσικών πηγών ψευδαργύρου, του ορυκτού που διασφαλίζει ότι η χρωστική ουσία του ματιού παράγεται επαρκώς στον αμφιβληστροειδή. Όσο περισσότερος ψευδάργυρος, τόσο ισχυρότερη είναι η όρασή σας, επειδή η μειωμένη χρώση σχετίζεται συχνά με μείωση του κεντρικού οπτικού πεδίου.

Βελτιώνει τη λειτουργία του εγκεφάλου:
Τα στρείδια είναι μια πλούσια πηγή Β12, ω-3 λιπαρών οξέων, ψευδαργύρου και σιδήρου, ωφελώντας και τις δύο λειτουργίες του εγκεφάλου. Μελέτες έχουν δείξει ότι ο χαμηλός σίδηρος στον εγκέφαλο μειώνει την ικανότητα ενός ατόμου να συγκεντρώνεται ενώ η έλλειψη ψευδαργύρου μπορεί να επηρεάσει τη μνήμη.

Ενίσχυση διάθεσης:
Λόγω των υψηλών επιπέδων ψευδαργύρου που βρίσκονται σε αυτούς τους θαλάσσιους κατοίκους, είναι γνωστό ότι σταθεροποιούν τη διάθεση. Ο ψευδάργυρος θεωρείται απαραίτητο ορυκτό επειδή δεν αποθηκεύεται από το σώμα και χρειάζεται να καταναλώνεται μέσω της διατροφής. Μια μελέτη που δημοσιεύτηκε στην Αμερικανική Εφημερίδα της Κλινικής Διατροφής διαπίστωσε ότι οι αυξημένες συγκεντρώσεις ψευδαργύρου στον ορό στο αίμα των παιδιών σχετίζονται με μειωμένο άγχος και κατάθλιψη. Μια άλλη μελέτη στο European Journal of Clinical Nutrition διαπίστωσε ότι η επαρκής πρόσληψη ψευδαργύρου ήταν αποτελεσματική στη μείωση του θυμού και της κατάθλιψης στις νέες γυναίκες.

Στρείδια  με λεμόνι
Στρείδια με λεμόνι

Καλό για το δέρμα:
Ο ισχυρός ορυκτός ψευδάργυρος παίζει μεγάλο ρόλο στην επιδιόρθωση του δέρματος βοηθώντας στη δημιουργία και την ενίσχυση του κολλαγόνου. Το κολλαγόνο είναι ζωτικής σημασίας για τη δομική υποστήριξη στο δέρμα και μειώνει τη χαλάρωση. Βοηθά επίσης στη διατήρηση ισχυρότερων νυχιών και διατηρεί υγιή το τριχωτό της κεφαλής και τα μαλλιά.