Γυμναστική & Διατροφή

Γυμναστική: Πώς να απολαύσετε την προπόνηση αν μισείτε την άσκηση

Γυμναστική
Γυμναστική

Η άσκηση είναι το κλειδί, γιατί η ζωή σου εξαρτάται από αυτήν. Δεν είναι υπερβολή. Η καθιέρωση ενός τακτικού συστήματος προπόνησης μειώνει τον κίνδυνο καρδιακής νόσου και εγκεφαλικού, διαβήτη τύπου 2 και ορισμένων μορφών καρκίνου, όπως του μαστού, του παχέος εντέρου και του πνεύμονα. Επίσης η άσκηση ενισχύει τα οστά και τους μύες σας, βελτιώνει τον ύπνο και μειώνει τον πόνο από την αρθρίτιδα και άλλες παθήσεις των αρθρώσεων.


Η τακτική σωματική δραστηριότητα είναι εξαιρετική για την καταπολέμηση του άγχους και της κατάθλιψης και είναι κρίσιμη για την ανάπτυξη νέων εγκεφαλικών κυττάρων. Η κίνηση βοηθά επίσης στην εξισορρόπηση των χημικών ουσιών του εγκεφάλου, όπως οι ενδορφίνες και η ντοπαμίνη, οι οποίες είναι υπεύθυνες για το κίνητρο και το αίσθημα ενέργειας, και είναι μια εξαιρετική καταπολέμηση του στρες. Η συνεχής άσκηση βελτιώνει ακόμη και τη σεξουαλική σας ζωή.

Πώς να απολαύσετε την προπόνηση

γυναικα γυμναζεται
γυναικα γυμναζεται

Κάντε την άσκηση ένα κανονικό μέρος της ημέρας σας


Προγραμματίστε τις προπονήσεις σας νωρίτερα, αν δεν μπορείτε πάντα την ίδια ώρα κάθε μέρα. Ο καθορισμός μιας συγκεκριμένης ώρας για προπόνηση θα σας βοηθήσει να συνεχίσετε. Μπορείτε να χωρίσετε την προπόνηση σε πολλά μικρότερα τμήματα για να ολοκληρώσετε όλη την ημέρα. Οι ειδικοί λένε ότι αυτό είναι καλό, καθώς θα αποκομίσετε τα ίδια οφέλη.

Ξεκινήστε αργά και δώστε χρόνο στη νέα σας ρουτίνα


Ένα από τα μεγαλύτερα λάθη που κάνουν οι αρχάριοι άσκησης είναι να κάνουν πάρα πολλά, πολύ σύντομα. Αν θέλετε να δοκιμάσετε να τρέξετε, μην βγείτε έξω και να τρέξετε 3 μίλια όσο πιο γρήγορα μπορείτε. Αυτή η ίδια αρχή ισχύει για κάθε νέα δραστηριότητα που επιλέγετε. Και δώστε χρόνο στη νέα σας δραστηριότητα, καθώς χρειάζεται λίγος χρόνος για να γίνει συνήθεια μια νέα συμπεριφορά. Δεσμευτείτε σε τουλάχιστον 30 ημέρες συνέπειας και στη συνέχεια αξιολογήστε πώς αισθάνεστε για αυτό.

ζευγαρι τρεχει
ζευγαρι τρεχει

Βρείτε μια μορφή άσκησης που σας αρέσει να κάνετε


Δεν θα επιλέξουν όλοι στο τρέξιμο. Δοκιμάστε μια ποικιλία ασκήσεων και δείτε τι σας ταιριάζει. Μπορεί να είναι τρέξιμο, κολύμπι, ποδηλασία, χρήση ελλειπτικού μηχανήματος ή παρακολούθηση μαθήματος kickboxing. Ή μπορεί να προτιμήσετε να ασκηθείτε με ένα βίντεο ή να χορέψετε στο σαλόνι σας. Είναι όλα κίνηση και αυτό είναι καλό.

Tags