Οφέλη της πρωινής γυμναστικής
Γυμναστική & Διατροφή

Οφέλη της πρωινής γυμναστικής

Πρωινή γυμναστική στο σπίτι
Πρωινή γυμναστική στο σπίτι

Όσον αφορά την άσκηση, η καλύτερη ώρα της ημέρας για να ξεκινήσετε μια προπόνηση είναι αυτή που μπορείτε να κάνετε το πρόγραμμα σας με συνέπεια. Ο καθένας είναι διαφορετικός άνθρωπος. Ο «σωστός» χρόνος εξαρτάται από παράγοντες όπως η προτίμησή σας, ο τρόπος ζωής και το σώμα σας.

Παρόλο που δεν υπάρχει μια απάντηση για όλους, οι πρωινές προπονήσεις έχουν ορισμένα οφέλη. Ας δούμε τα πιθανά προνόμια μιας πρώιμης γυμναστικής. Εάν είστε έτοιμοι να ξεκινήσετε μια πρωινή ρουτίνα προπόνησης, λάβετε υπόψη τα ακόλουθα οφέλη.

Πρωινή γυμναστική
Πρωινή γυμναστική

Λιγότεροι περισπασμοί
Οι πρωινές προπονήσεις συνήθως σημαίνουν ότι είστε λιγότερο επιρρεπείς σε περισπασμούς. Όταν ξυπνάτε το πρωί, δεν έχετε ξεκινήσει να ασχολείστε με τη λίστα των υποχρεώσεων της ημέρας. Είναι επίσης λιγότερο πιθανό να λάβετε τηλεφωνικές κλήσεις, μηνύματα και email. Με λιγότερους περισπασμούς, είναι πιο πιθανό να συνεχίσετε την προπόνησή σας.

Αποφεύγετε την ζέστη
Το καλοκαίρι, η προπόνηση το πρωί θα είναι πιο άνετη, καθώς το πιο ζεστό μέρος της ημέρας είναι από τις 10 το πρωί έως τις 3 το απόγευμα. Συνιστάται να αποφεύγετε την υπαίθρια άσκηση κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου.Αν προτιμάτε υπαίθριες δραστηριότητες, είναι καλύτερο να γυμναστείτε νωρίς το πρωί, ειδικά σε πολύ ζεστές μέρες.

Πιο υγιεινές επιλογές τροφίμων
Μια πρωινή προπόνηση θα μπορούσε να δώσει τον τόνο για μια πιο υγιή μέρα. Μελέτες έχουν δείξει ότι όσοι γυμνάζονται το πρωί έχουν βελτιώσει τον τρόπο της διατροφής τους, κάνοντας πιο υγιεινές επιλογές στα τρόφιμα, όπως η κατανάλωση λιγότερου κόκκινου κρέατος και τα τηγανητά.

Αυξημένη εγρήγορση
Μια πρωινή προπόνηση μπορεί να ταιριάζει καλύτερα με τις ορμονικές διακυμάνσεις του σώματός σας.Η κορτιζόλη είναι μια ορμόνη που σας κρατά σε εγρήγορση . Συχνά ονομάζεται ορμόνη του στρες, αλλά προκαλεί προβλήματα μόνο όταν υπάρχει σε μεγάλη ποσότητα ή είναι πολύ λίγη. Συνήθως, η κορτιζόλη αυξάνεται το πρωί και πέφτει το βράδυ. Φτάνει στο αποκορύφωμά της γύρω στις 8 π.μ. Εάν έχετε έναν υγιή καρδιακό ρυθμό, το σώμα σας μπορεί να είναι πιο έτοιμο για άσκηση αυτή τη στιγμή.

Περισσότερη συνολική ενέργεια
Η τακτική άσκηση είναι εξαιρετική για την αύξηση της ενέργειας και τη μείωση της κόπωσης. Όταν γυμνάζεστε, οξυγόνο και θρεπτικά συστατικά ταξιδεύουν στην καρδιά και τους πνεύμονες. Αυτό βελτιώνει το καρδιαγγειακό σας σύστημα, την αντοχή και τη συνολική αντοχή. Με την άσκηση νωρίς το πρωί , μπορεί να αισθάνεστε πιο ενεργητικοί όλη την ημέρα.

Άντρας που γυμνάζεται
Άντρας που γυμνάζεται

Καλύτερη εστίαση
Η σωματική δραστηριότητα βελτιώνει επίσης την εστίαση και τη συγκέντρωση, ανεξάρτητα από το πότε την κάνετε. Αλλά αν έχετε πρόβλημα να εστιάσετε κατά τη διάρκεια της ημέρας, μια πρωινή προπόνηση μπορεί να είναι ιδιαίτερη σημαντική για εσάς.Οι ημέρες με την πρωινή άσκηση συνδέονται με καλύτερη γνώση καθ ‘όλη τη διάρκεια της ημέρας, ειδικά όταν συνδυάζονται με τακτικά διαλείμματα.

Καλύτερη διάθεση
Η φυσική δραστηριότητα είναι μια φυσική θεραπεία για το άγχος. Κατά τη διάρκεια της άσκησης, ο εγκέφαλός σας παράγει περισσότερες ενδορφίνες, τους νευροδιαβιβαστές «που αισθάνονται καλά». Διπλασιάζεται επίσης ως απόσπαση της προσοχής από ανησυχητικές σκέψεις.

Η πρωινή άσκηση είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να ξεκινήσετε τη μέρα με θετική νότα. Θα νιώσετε επίσης μια αίσθηση ολοκλήρωσης, δίνοντάς σας μια αισιόδοξη προοπτική για την ημέρα.

Απώλεια βάρους – Έλεγχος της όρεξης
Οι πρωινές προπονήσεις μπορεί να είναι οι καλύτερες για την απώλεια βάρους. Επίσης γενικά, η άσκηση βοηθά στη ρύθμιση της όρεξής σας μειώνοντας τη γκρελίνη, την ορμόνη της πείνας. Αυξάνει επίσης τις ορμόνες κορεσμού, όπως το πεπτίδιο YY και το πεπτίδιο-1 που μοιάζει με γλυκαγόνη. Ωστόσο, η άσκηση το πρωί μπορεί να ελέγξει την όρεξή σας ακόμη περισσότερο.Οι προπονήσεις το πρωί μπορεί να βελτιώσουν τον τρόπο με τον οποίο ο εγκέφαλός σας ανταποκρίνεται στις ενδείξεις τροφής.

Tags