Τα οφέλη από τα ζυμαρικά
Γυμναστική & Διατροφή

Τα οφέλη από τα ζυμαρικά

Μακαρόνια
Μακαρόνια

Τα ζυμαρικά έχουν μια κακή φήμη τον τελευταίο καιρό, και φαίνεται, πολύ άδικη. Πρόσφατα δημοσιευμένη έρευνα δείχνει ότι η κατανάλωση ζυμαρικών δεν συμβάλλει στην παχυσαρκία και συνδέθηκε στην πραγματικότητα με χαμηλότερο δείκτη μάζας σώματος. Ερευνώντας τις διατροφικές συνήθειες 23.000 Ιταλών, οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι τα ζυμαρικά δεν συσχετίζονται με το μέγεθος της μέσης ή τον ΔΜΣ μεταξύ αυτών που μελετήθηκαν.

Εξάλλου τα ζυμαρικά είναι ένα βασικό συστατικό μιας μεσογειακής διατροφής. Ένα από τα πιο δημοφιλή, αποτελεσματικά και χωρίς τέχνασμα προγράμματα διατροφής αυτής της χιλιετίας, η Μεσογειακή Διατροφή, δεν θα ήταν αυτό που είναι, αν δεν ήταν τα ζυμαρικά.

Καρμπονάρα
Καρμπονάρα

ΤΑ ΟΦΕΛΗ ΥΓΕΙΑΣ
Τα ζυμαρικά είναι το τέλειο θεμέλιο για ένα υγιεινό, θρεπτικό και χορταστικό γεύμα. Γιατί; Για αρχή, τα ζυμαρικά είναι ο ιδανικός συνεργάτης για τόσα άλλα τρόφιμα, όπως λαχανικά και φασόλια πλούσια σε φυτικές ίνες, υγιή ψάρια, σάλτσα ντομάτας πλούσια σε αντιοξειδωτικά και τυριά γεμάτα πρωτεΐνες, πουλερικά και άπαχα κρέατα.

ΒΙΩΣΙΜΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ
Οι υδατάνθρακες όπως τα ζυμαρικά παρέχουν γλυκόζη, το κρίσιμο καύσιμο για τον εγκέφαλο και τους μυς σας. Και επειδή τα ζυμαρικά είναι μια φοβερή πηγή σύνθετων υδατανθράκων, απελευθερώνοντας ενέργεια σε αργό και συνεχές επίπεδο, δεν λαμβάνετε τις ενεργειακές αιχμές που σχετίζονται με απλά σάκχαρα.

ΧΑΜΗΛΟ ΝΑΤΡΙΟ ΚΑΙ ΧΟΛΕΣΤΕΡΟΛΗ
Εάν παρακολουθείτε τα επίπεδα χοληστερόλης σας, τα ζυμαρικά είναι ιδανικά για εσάς, καθώς είναι πολύ χαμηλά σε νάτριο και χωρίς χοληστερόλη. Ανά φλιτζάνι, εμπλουτισμένες ποικιλίες ζυμαρικών παρέχουν καλές πηγές αρκετών βασικών θρεπτικών συστατικών, συμπεριλαμβανομένου του σιδήρου και των βιταμινών Β.

Ζυμαρικά
Ζυμαρικά

ΦΟΛΙΚΟ ΟΞΥ
Τα εμπλουτισμένα ζυμαρικά είναι εμπλουτισμένα με φολικό οξύ-απαραίτητο για γυναίκες σε αναπαραγωγική ηλικία. Μια μερίδα ξηρών ζυμαρικών παρέχει το ισοδύναμο περίπου 100 μικρογραμμαρίων φολικού οξέος, ή το 25% της συνιστώμενης ημερήσιας πρόσληψης.

ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ
Τα ζυμαρικά είναι μέρος μιας καλά ισορροπημένης διατροφής. Έρευνες υποδηλώνουν ότι το 35% της ημερήσιας πρόσληψης θερμίδων πρέπει να προέρχεται από σύνθετους υδατάνθρακες όπως τα ζυμαρικά. Συνδυάστε ζυμαρικά με άπαχη πρωτεΐνη και λαχανικά για ένα πλήρες γεύμα που σας βάζει σε καλό δρόμο για την επίτευξη αυτών των διαιτητικών στόχων!