Κουζίνα: Yγιεινές ασιατικές διατροφικές συνήθειες
Γυμναστική & Διατροφή

Κουζίνα: Yγιεινές ασιατικές διατροφικές συνήθειες

Σούπα
Σούπα

Ένα από τα μοναδικά πράγματα για την ασιατική κουλτούρα είναι ότι η προσέγγιση του φαγητού συνάδει με την δημιουργία ευεξίας.

Είτε ινδική, είτε μαλαισιανή είτε κινέζικη, ορισμένα μέρη της ασιατικής κουζίνας φημίζονται για τις θρεπτικές και ισορροπημένες ιδιότητές της.

Στην πραγματικότητα, οι ερευνητές του Διεθνούς Ινστιτούτου Έρευνας για την Πολιτική Τροφίμων πιστεύουν επίσης ότι η ασιατική διατροφή φυτικής προέλευσης-τοπικά σιτηρά όπως το ρύζι, οι αμυλούχες ρίζες όπως οι πατάτες, τα όσπρια, τα φασόλια και άλλα λαχανικά και φρούτα παρέχουν την προστασία από πολλές χρόνιες ασθένειες.

Ακολουθούν μερικές υγιεινές ασιατικές διατροφικές συνήθειες που μπορείτε να εξασκήσετε σήμερα.

Θαλασσινά
Θαλασσινά


Θαλασσινά – Η έρευνα υποστηρίζει αυτήν την κοινή πρακτική ασιατικής διατροφής για ψάρια σχεδόν καθημερινά. Το ψάρι παρέχει μια από τις υψηλότερες ποσότητες υγιεινών ελαίων και άπαχης πρωτεΐνης σε μια μερίδα σε σύγκριση με άλλα είδη κρέατος. Είτε είναι ελαφρώς τηγανητό, φιλεταρισμένο, στον ατμό ή μαγειρεμένο σε κάρυ, φορτώστε τα πιάτα με ψάρι!

Έχετε συχνά σούπα – Οι περισσότερες σούπες που μαγειρεύονται στο σπίτι φτιάχνονται από κόκαλα κοτόπουλου, βοείου κρέατος ή ψαριού μαζί με συνδυασμό διαφορετικών λαχανικών, είτε φυλλώδη όπως το σπανάκι, είτε ανθεκτικά όπως η ρίζα του λωτού. Ο συνδυασμός λαχανικών και ζωμού σας παρέχει συγκεντρωμένο φορτίο βιταμινών και μετάλλων με κάθε κουταλιά, πράγμα που σημαίνει ότι ακόμη και μια μικρή μερίδα μπορεί να σας χορτάσει γρήγορα. Οι ασιατικές σούπες πιστεύεται ότι έχουν συγκεκριμένες θεραπευτικές ιδιότητες ανάλογα με τα συστατικά της. Όχι μόνο δίνει άνεση σε περιόδους ασθενειών όπως γρίπη, πυρετό ή πονόλαιμο, ενισχύει επίσης το σώμα από την κούραση. Ακριβώς όπως ένα ζεστό φλιτζάνι τσάι, η ζεστή θερμοκρασία της σούπας πιστεύεται επίσης ότι βελτιώνει τη συνολική πεπτική διαδικασία.

Μικρά πιάτα και ξυλάκια – Όχι μόνο τα μικρά πιάτα και τα ξυλάκια είναι αισθητικά ευχάριστα για φαγητό, αλλά σας βοηθούν επίσης να τρώτε μικρότερες μερίδες. Τα ξυλάκια είναι ένας εύκολος τρόπος για να αποφύγετε την τεχνική του φαγητού με μεγάλες μπουκιές, μειώνοντας έτσι την υπερκατανάλωση τροφής ή το να τρώτε πολύ γρήγορα (που και τα δύο προκαλούν φούσκωμα στο στομάχι). Το να τρώτε πιο αργά έχει επίσης αποδειχθεί ότι κάνει καλό στην υγεία, καθώς μειώνει το επίπεδο γλυκόζης στο αίμα που απελευθερώνεται από το σώμα κατά τη διαδικασία της πέψης.

Ρύζι
Ρύζι

Συνδυασμός ρυζιού – Το ρύζι είναι ένα βασικό φαγητό στην ασιατική κουζίνα. Είναι σχεδόν ατελές να έχετε ένα γεύμα χωρίς ρύζι! Η επιλογή συνδυασμού των τύπων ρυζιού που σερβίρεται θα σας δώσει πολύ περισσότερα θρεπτικά συστατικά στη διατροφή σας μακροπρόθεσμα. Το μαύρο, καφέ, κόκκινο ή ακόμη και μοβ ρύζι είναι διατροφικά πιο πυκνό από το λευκό ή το καφέ – με αποτέλεσμα μια λιγότερο αμυλούχη διατροφή συνεπώς λιγότερη μετατροπή ζάχαρης και χαμηλότερη κατανάλωση θερμίδων.