Ύπνος: Οι 4 χειρότερες τροφές πριν κοιμηθείτε
Γυμναστική & Διατροφή

Ύπνος: Οι 4 χειρότερες τροφές πριν κοιμηθείτε

Γυναίκα που κοιμάται
Γυναίκα που κοιμάται

Αυτό που τρώτε επηρεάζει τον ύπνο σας. Αν μπορούσατε να επιλέξετε τρόφιμα που μπορεί να σας βοηθήσουν να έχετε τον καλύτερο δυνατό ύπνο, θα το κάνατε; Και αν γνωρίζατε ποια τρόφιμα μπορεί να εμποδίσουν τον ξεκούραστο ύπνο σας, θα τα αποφεύγατε; Τώρα έχετε την ευκαιρία να μάθετε ακριβώς τι επηρεάζει έναν καλό ύπνο.

Αν και η επιστήμη δεν είναι σταθερή, το να έχετε υπόψη σας τι τρώτε και πίνετε πριν κοιμηθείτε μπορεί να σας βοηθήσει. Όλοι έχουμε ακούσει για την ικανότητα του ζεστού γάλακτος να μας βοηθήσει να κοιμηθούμε καλά. Ξέρετε γιατί είναι αλήθεια; Τα γαλακτοκομικά τρόφιμα περιέχουν τρυπτοφάνη, η οποία είναι μια ουσία που προάγει τον ύπνο. Άλλες καλές πηγές περιλαμβάνουν ξηρούς καρπούς και σπόρους, μπανάνες, μέλι και αυγά.

Φάτε ένα σνακ πριν τον ύπνο. Εάν έχετε αϋπνία, λίγη τροφή στο στομάχι σας μπορεί να σας βοηθήσει να κοιμηθείτε. Η κατανάλωση γάλακτος μπορεί επίσης να βοηθήσει. Αλλά κρατήστε το σνακ μικρό. Ένα βαρύ γεύμα θα επιβαρύνει το πεπτικό σας σύστημα, κάνοντάς σας δύσκολο να κοιμηθείτε.

Τυρί
Τυρί

Οι κορυφαίες συμβουλές που συνιστούμε για φαγητό πριν από τον ύπνο περιλαμβάνουν

Αποφύγετε διεγερτικά, όπως σάκχαρα ή καφεΐνη, καθώς θα σας ξυπνήσουν τη νύχτα.

Φάτε κάτι πριν αρχίσει να χαλαρώνει το σώμα σας. Ο ύπνος με άδειο στομάχι μειώνει τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα και παρεμποδίζει την ικανότητα του σώματος να κοιμάται καλά.

Τέσσερις χειρότερες τροφές για ύπνο
Η παλιά παροιμία «είσαι ό, τι τρως» είναι γνωστή, αλλά ξέρατε ότι αυτό που τρώτε μπορεί επίσης να επηρεάσει την ποιότητα του ύπνου σας;

Για να βεβαιωθείτε ότι τρώτε τα σωστά πράγματα πριν από τον ύπνο, προσπαθήστε να κρατήσετε τα παρακάτω τρόφιμα μακριά.

  1. Σοκολάτα
    Τα υψηλά επίπεδα καφεΐνης στη σοκολάτα την καθιστούν μια κακή επιλογή για σνακ αργά το βράδυ. Κατά τη διάρκεια των τελευταίων σταδίων του ύπνου, η κατανάλωση καφεΐνης μπορεί να προκαλέσει ταχύτερη κίνηση των ματιών (REM) πιο συχνά, γι ‘αυτό είναι πιο πιθανό να αισθάνεστε κουρασμένοι το πρωί μετά το προηγούμενο βράδυ. Άλλα τρόφιμα και ποτά που περιέχουν καφεΐνη, όπως ο καφές, το τσάι και τα ενεργειακά ποτά πρέπει επίσης να αποφεύγονται τέσσερις έως έξι ώρες πριν από τον ύπνο.
  1. Τυρί
    Ενώ το τυρί θεωρείται γενικά ένα καλό φαγητό, είναι στην πραγματικότητα ένα από τα χειρότερα τρόφιμα που μπορείτε να φάτε πριν κοιμηθείτε. Το τυρί, καθώς και τα διατηρημένα κρέατα όπως το μπέικον, το ζαμπόν και η πεπερόνη, περιέχουν φυσικά υψηλά επίπεδα αμινοξέων, τυραμίνης, τα οποία μας κάνουν να νιώθουμε εγρήγορση. Η τυραμίνη αναγκάζει τα επινεφρίδια να απελευθερώσουν την ορμόνη «μάχη ή φυγή», η οποία αυξάνει την εγρήγορση για αρκετές ώρες.
  1. Κάρι
    Πικάντικα τρόφιμα, όπως κάρυ, καυτερή σάλτσα και μουστάρδα, περιέχουν υψηλά επίπεδα καψαϊκίνης. Αυτή η χημική ουσία αυξάνει τη θερμοκρασία του σώματος παρεμβαίνοντας στη διαδικασία θερμορύθμισης του σώματος, η οποία, με τη σειρά της, διαταράσσει τον ύπνο. Προσθέστε αυτό στα υψηλά επίπεδα ενέργειας που απαιτούνται για την πέψη των μπαχαρικών και μπορείτε να αποχαιρετήσετε έναν βαθύ ύπνο. Τα πικάντικα τρόφιμα είναι μόνο ένα από τα τρόφιμα που είναι γνωστό ότι έχουν αρνητική επίδραση στον ύπνο.
Παγωτό
Παγωτό
  1. Παγωτό
    Όλοι γνωρίζουμε ότι η υπερβολική κατανάλωση ζάχαρης μπορεί να έχει αρνητικό αντίκτυπο στην υγεία μας, αλλά ξέρατε ότι μπορεί να επηρεάσει και τον ύπνο μας; Τα ζαχαρούχα τρόφιμα, όπως το παγωτό και τα γλυκά, αρχίζουν να αυξάνουν τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα, τα οποία στη συνέχεια πέφτουν ενώ κοιμάστε. Μια συντριβή του σακχάρου στο αίμα προειδοποιεί τα επινεφρίδια ότι υπάρχει επείγον περιστατικό, το οποίο, με τη σειρά του, αυξάνει τα επίπεδα κορτιζόλης και ξυπνά το σώμα από τον ύπνο.