Γυμναστική & Διατροφή

Αμύγδαλα: Απαραίτητα στην διατροφή

Γιαούρτι αμυγδάλου
Γιαούρτι αμυγδάλου

Τα αμύγδαλα περιέχουν βιταμίνες, μέταλλα, πρωτεΐνες και φυτικές ίνες και έτσι μπορεί να προσφέρουν μια σειρά από οφέλη για την υγεία. Μόνο μια χούφτα αμύγδαλα περιέχει το ένα όγδοο των ημερήσιων αναγκών ενός ατόμου σε πρωτεΐνη.

Οι άνθρωποι μπορούν να φάνε αμύγδαλα ωμά ή φρυγανισμένα ως σνακ ή να τα προσθέσουν σε γλυκά ή αλμυρά πιάτα. Διατίθενται επίσης σε φέτες, ως αλεύρι, λάδι, βούτυρο ή γάλα αμυγδάλου.

Οι αμυγδαλιές μπορεί να ήταν ένα από τα πρώτα δέντρα που καλλιεργούσαν οι άνθρωποι. Στην Ιορδανία, οι αρχαιολόγοι βρήκαν στοιχεία αμυγδαλιών που χρονολογούνται πριν από περίπου 5.000 χρόνια.

Σε αυτό το άρθρο, μάθετε μερικούς από τους λόγους για τους οποίους τα αμύγδαλα είναι μια υγιεινή επιλογή και για αυτό είναι απαραίτητα στη διατροφή.

Τα οφέλη των αμυγδάλων


Υπάρχουν πολλά πιθανά οφέλη για την υγεία που οι επιστήμονες έχουν συνδέσει με τα αμύγδαλα. Η κατανάλωση αμυγδάλων μπορεί να μειώσει τα συνολικά επίπεδα χοληστερόλης. Τα αμύγδαλα είναι πλούσια σε λιπαρά, αλλά είναι ακόρεστα λιπαρά. Αυτός ο τύπος λίπους δεν αυξάνει τον κίνδυνο λιποπρωτεΐνης χαμηλής πυκνότητας (LDL) ή «κακής» χοληστερόλης .

Με μέτρο, σημειώστε ότι τα ακόρεστα λιπαρά μπορεί να βελτιώσουν την κατάσταση της χοληστερόλης στο αίμα ενός ατόμου. Επιπλέον, τα αμύγδαλα δεν περιέχουν χοληστερόλη.

Μια μελέτη από το 2005 υποδηλώνει ότι η κατανάλωση αμυγδάλων μπορεί να αυξήσει τα επίπεδα βιταμίνης Ε στο πλάσμα και τα ερυθρά αιμοσφαίρια και επίσης σχετίζεται με χαμηλότερα συνολικά επίπεδα χοληστερόλης. Σύμφωνα με αυτούς τους ερευνητές, η βιταμίνη Ε είναι ένα αντιοξειδωτικό που μπορεί να βοηθήσει να σταματήσει η διαδικασία οξείδωσης που προκαλεί τη χοληστερόλη να φράξει τις αρτηρίες.

Τα θρεπτικά συστατικά στα αμύγδαλα μπορεί να βοηθήσουν στην ενίσχυση ή στη διατήρηση των επιπέδων λιποπρωτεΐνης υψηλής πυκνότητας (HDL) ή «καλής» χοληστερόλης. Συνέστησαν στους ανθρώπους να καταναλώνουν περίπου 45 γραμμάρια (g) αμύγδαλα την ημέρα για την προστασία της υγείας της καρδιάς.

Γάλα αμυγδάλου
Γάλα αμυγδάλου


Μια μελέτη του 2015 εξέτασε την κατανάλωση ξηρών καρπών και τον κίνδυνο καρκίνου . Οι συγγραφείς εντόπισαν δύο έως τρεις φορές χαμηλότερο κίνδυνο καρκίνου του μαστού μεταξύ των ατόμων που κατανάλωναν υψηλότερες ποσότητες φιστικιών, καρυδιών και αμυγδάλων, σε σύγκριση με εκείνους που δεν κατανάλωναν.

Κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι «τα φιστίκια, τα καρύδια και τα αμύγδαλα φαίνεται να αποτελούν προστατευτικό παράγοντα για την ανάπτυξη καρκίνου του μαστού». Τα αμύγδαλα, μαζί με άλλους ξηρούς καρπούς και σπόρους, μπορεί να βοηθήσουν στη βελτίωση των επιπέδων λιπιδίων ή λίπους στο αίμα. Αυτό μπορεί να ωφελήσει την υγεία της καρδιάς.

Σε μια μελέτη του 2014, οι επιστήμονες διαπίστωσαν ότι τα αμύγδαλα αύξησαν σημαντικά τα επίπεδα των αντιοξειδωτικών στην κυκλοφορία του αίματος, μείωσαν την αρτηριακή πίεση και βελτίωσαν τη ροή του αίματος. Οι συμμετέχοντες ήταν όλοι υγιείς άνδρες ηλικίας 20-70 ετών που έπαιρναν 50 g αμύγδαλα την ημέρα για 4 εβδομάδες.

 βιταμίνη Β
βιταμίνη Β


Τα αμύγδαλα περιέχουν σχετικά υψηλά επίπεδα βιταμίνης Ε. Η βιταμίνη Ε περιέχει αντιοξειδωτικά, όπως η τοκοφερόλη. Η βιταμίνη Ε και άλλα αντιοξειδωτικά βοηθούν στην πρόληψη της οξειδωτικής βλάβης στο σώμα. Αυτή η βλάβη μπορεί να συμβεί όταν συσσωρεύονται πάρα πολλές ελεύθερες ρίζες.

About the author

media

Add Comment

Click here to post a comment