Γυμναστική & Διατροφή

Ροφήματα πρωτεΐνης : 3 από τα πιο συνηθισμένα λάθη που κάνουμε!

πρωτεϊνη
πρωτεϊνη

Αν θέλετε να χτίσετε μυς γρήγορα, να ενισχύσετε τα μακροθρεπτικά συστατικά σας και ακόμη και να συρρικνώσετε τον χρόνο αποθεραπείας σας, είναι δύσκολο να φτιάξετε ένα αξιοπρεπές ρόφημα πρωτεΐνης – είτε είναι ορός γάλακτος είτε vegan. Με έρευνες που αποδεικνύουν ότι τα συμπληρώματα πρωτεΐνης, ως μέρος ενός προγράμματος προπόνησης με αντίσταση, μπορούν να διατηρήσουν τη άλιπη μάζα σώματος και να αυξήσουν τη δύναμη, η προσθήκη ρόφημα πρωτεΐνης στη διατροφή σας γίνεται γρήγορα σημαντική εάν θέλετε να αποκτήσετε δύναμη, όγκο ή αντοχή.

Αλλά θυμηθείτε, με μεγάλες ποσότητες πρωτεΐνης έρχεται μεγάλη ευθύνη. Είναι σημαντικό να γνωρίζετε ότι τα συμπληρώματα πρωτεϊνών είναι μια λύση για αυτούς που θέλουν να προσθέσουν μάζα γρήγορα. Επίσης, είναι ένας βολικός τρόπος για να αυξήσετε την πρόσληψη πρωτεΐνης καθημερινά και, για κάποιους, μια λύση για τον περιορισμό της επιθυμίας για γλυκό . Υπάρχουν, ωστόσο, ορισμένα εμπόδια που πρέπει να ξεπεράσετε για να γίνετε πραγματικά κύριος του πρωτεϊνικού σέικ.

Μια μελέτη που διεξήχθη από το Πανεπιστήμιο του Μόντρεαλ διαπίστωσε ότι τρεις στους τέσσερις επαγγελματίες αθλητές απέτυχαν να βελτιώσουν την απόδοσή τους ή την ανάρρωσή τους με τη βοήθεια σέικ πρωτεΐνης επειδή δεν ξέρουν πώς να τα παίρνουν σωστά. Ευτυχώς, αυτό δεν χρειάζεται να ισχύει για εσάς. Παρακάτω, αναφέρονται όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για το σέικερ πρωτεϊνης προκειμένου να μην κάνετε λάθη!

λάστιχα εκγύμνασης

Πρωτεΐνη: Τι είναι;

Αρχικά, ας επιστρέψουμε στα βασικά. Εάν γνωρίζετε τι καταναλώνετε στην πραγματικότητα, τότε είναι λιγότερο πιθανό να κάνετε λάθη. Στην απλούστερη μορφή της, η πρωτεΐνη είναι ένα μόριο που αποτελείται από χημικές ουσίες που ονομάζονται αμινοξέα. Το σώμα μας χρειάζεται αυτά τα αμινοξέα για να λειτουργήσει σωστά – μεταφέρουν οξυγόνο μέσω του αίματος, ενισχύουν το ανοσοποιητικό σύστημα και χτίζουν μυς.

Υπάρχουν συνολικά 20 διαφορετικά αμινοξέα, εννέα από τα οποία το ανθρώπινο σώμα δεν μπορεί να παράγει. Αυτά είναι γνωστά ως «απαραίτητα» αμινοξέα και πρέπει να τα λαμβάνουμε από τα τρόφιμα.

Λάθη Protein Shake που συνεχίζετε να κάνετε

Έχουμε κατανοήσει τι είναι πρωτεΐνη, πώς τα ρόφημα πρωτεΐνης δεν πρέπει ποτέ να αντικαθιστούν την πραγματική τροφή και πόση πρωτεΐνη χρειάζεστε για να χτίσετε μυς, καθώς και τις καλύτερες πηγές. Διαβάστε παρακάτω για τα λάθη που κάνετε συνέχεια.

#1: Περιπλέκετε υπερβολικά τα πράγματα

Βάλατε γάλα;  Συν αποξηραμένα φρούτα και λίγες μεζούρες βούτυρο αμυγδάλου; Το κάνετε λάθος. «Αν φορτώσετε το σέικ σας με πάρα πολλά συστατικά και θα αυξήσετε τον αριθμό των θερμίδων χωρίς επιπλέον όφελος», λέει ο διατροφολόγος Scott Baptie.

Η επιδιόρθωση

Είναι απλό: επιλέξτε μερικά συστατικά με χαμηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη που θα σας βοηθήσουν να αυξήσετε τους μυς σας, όχι την κοιλιά σας.

# 2: Επιλέγετε την φθηνή λύση

Όταν πρόκειται για σκόνη πρωτεΐνης, δεν υπάρχει αυτός ο συνδυασμός “φθηνό και καλό”. Εάν το σέικ σας περιέχει συμπυκνωμένη σκόνη με ύποπτα χαμηλή τιμή και μεγάλη διάρκεια ζωής, τότε αγοράσατε κάτι γεμάτο με λίπος και υδατάνθρακες.

Η επιδιόρθωση

Επιλέξτε μία καλής ποιότητας πρωτεϊνη. Είναι λίγο πιο ακριβή, αλλά όταν πρόκειται για σκόνη αξίζει. «Λόγω της μακράς επεξεργασίας του, θα σας δώσει πρωτεΐνη υψηλότερης ποιότητας χωρίς τα περιττά πρόσθετα», λέει ο Baptie.

Δεν είστε σίγουροι ότι το τρέχον shake σας έχει τη σωστή ποσότητα; Ελέγξτε ότι μια μεζούρα από τη σκόνη σας περιέχει τουλάχιστον 20-25 γραμμάρια πρωτεΐνης. Πέστε κάτω από αυτό και σύντομα θα παρατηρήσετε το πορτοφόλι σας να συρρικνώνεται και το λίπος στην κοιλιά να διογκώνεται.

#3: Φτιάχνεις ένα γεύμα από αυτό

Υπάρχουν πάρα πολλοί άνθρωποι που πιστεύουν ότι όλες οι πρωτεΐνες είναι ίσες και ανταλλάσσουν με shakes. «Μπορεί να είναι γρήγορο να το πάρετε, αλλά ένα smoothie με πολλές θερμίδες είναι απίθανο να σας χορτάσει και δεν θα σας δώσει τόσα θρεπτικά συστατικά όσο ένα σωστό γεύμα», λέει η Baptie. «Επιπλέον, ένα πλήρες μάθημα σημαίνει ότι το σώμα σας πρέπει να εργαστεί σκληρότερα για να διασπάσει την τροφή, ώστε να καταναλώνετε περισσότερες θερμίδες στη διαδικασία της πέψης».

Crossfit γυμναστική
Crossfit γυμναστική

Η επιδιόρθωση

Εάν η πολυάσχολη εργάσιμη ημέρα σας κάνει πολύ δελεαστικό να ανταλλάξετε ένα γεύμα με ένα σέικ ορού γάλακτος, τότε ετοιμάστε το μεσημεριανό σας το προηγούμενο βράδυ. «Εστιάστε σε πράγματα όπως ψάρι, κοτόπουλο, γαλοπούλα, βοδινό κρέας για την καλύτερη πρωτεΐνη. Έχουν πολύ περισσότερα θρεπτικά συστατικά για να σας κρατήσουν χορτάτους. Αυτό είναι σωστό, η επένδυση σε λίγο αλουμινόχαρτο, μια μεξικάνικη τονοσαλάτα και πολύ νερό θα μπορούσε να είναι ένα βασικό βήμα για έναν σκληρό πυρήνα.