Γυμναστική & Διατροφή

Υγιεινή διατροφή: 4 Λόγοι για να σταματήσετε τον καφέ

ζεστός καφές
ζεστός καφές

Το άρθρο αφορά την καφεΐνη, αυτή που όλοι αγαπάμε και απολαμβάνουμε. Θα μπούμε σε λίγο περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με την καφεΐνη και μερικούς από τους καλύτερους λόγους για να σταματήσετε να πίνετε καφέ αμέσως.

Τι συμβαίνει όταν πίνουμε καφέ;

Μέσα σε 10 λεπτά από την κατανάλωση καφέ, η καφεΐνη εισέρχεται στο αίμα σας και η αρτηριακή πίεση και ο καρδιακός σας ρυθμός αρχίζουν να αυξάνονται.

Μετά από 20 λεπτά, αρχίζετε να γίνεστε πιο προσεκτικοί και τα επίπεδα συγκέντρωσής σας αρχίζουν να βελτιώνονται.

Μέσα σε 30 λεπτά, η αθλητική σας ικανότητα βελτιώνεται με την αυξημένη απόδοση των κινητικών νευρώνων.

Μέσα σε 12 ώρες, τα πράγματα επανέρχονται στο φυσιολογικό και μετά από 12 ώρες, το σώμα σας αρχίζει να εμφανίζει συμπτώματα στέρησης από τη μη κατανάλωση πια καφεΐνης.

Υπάρχουν πολλές υγιεινές εναλλακτικές λύσεις αντί του καφέ που εξακολουθούν να περιέχουν καφεΐνη. Για παράδειγμα, το πράσινο τσάι, το οποίο έχει πολύ μικρότερη ποσότητα καφεΐνης και μπορεί επίσης να είναι πολύ καλό για εσάς.

καφές
καφές

Λόγοι για να σταματήσετε τον καφέ

Η καφεΐνη μπορεί να μειώσει την ποιότητα του ύπνου σας


Προφανώς γνωρίζουμε ότι η καφεΐνη είναι ένα φυσικό διεγερτικό για τον εγκέφαλο, αλλά αυτό θα επηρεάσει τα πρότυπα ύπνου μας και την ποιότητα του ύπνου που παίρνουμε. Ακόμα κι αν δεν πίνετε καφέ πριν πάτε για ύπνο, μπορεί να επηρεάσει την ποσότητα του ύπνου που έχετε.

Εκείνοι που έχουν σταματήσει να πίνουν καφεΐνη έχουν συχνά δει βελτιώσεις στην ποιότητα του ύπνου κάθε βράδυ. Έτσι είναι πιο ξεκούραστοι την επόμενη μέρα. Και στην πραγματικότητα, αφού διαβάσετε το επόμενο σημείο, θα δείτε γιατί ο καφές μπορεί πραγματικά να σας δώσει λιγότερη ενέργεια από ό,τι συνήθως.

Αυτό το σημείο σχετικά με τη μειωμένη ποιότητα ύπνου, σε συνδυασμό με το επόμενο σημείο δείχνει πραγματικά πόσο επιζήμια μπορεί να είναι η καφεΐνη στα ενεργειακά σας επίπεδα.

Με την πάροδο του χρόνου, ο καφές δεν σας δίνει περισσότερη ενέργεια


Πολλοί από εμάς πίνουμε καφέ καθημερινά γιατί χρειαζόμαστε την πρόσθετη ώθηση της ενέργειάς μας τα πρωινά για να περάσουμε τη μέρα. Ωστόσο, με την πάροδο του χρόνου, το σώμα μας δημιουργεί μια ανοχή σε αυτό και πραγματικά δεν βλέπουμε άλλα ενεργειακά οφέλη από την κατανάλωση καφέ κάθε μέρα.

Εάν σταματήσετε να πίνετε καφέ για λίγο και στη συνέχεια πίνετε ένα φλιτζάνι από τον καφέ κάθε τόσο, θα βιώσετε ξανά τα οφέλη για την τόνωση της ενέργειας

Έτσι, για όποιον πίνει καφέ καθημερινά καθαρά επειδή πιστεύει ότι δίνει περισσότερη ενέργεια, πιθανότατα δεν επηρεάζει πραγματικά τα επίπεδα ενέργειας σας.

Είναι υγιές να νικήσετε τον εθισμό της καφεΐνης

Το να βασίζεστε σε οποιαδήποτε ουσία είναι κάτι επικίνδυνο. Προφανώς όσο χειρότερη είναι η ουσία τόσο πιο σοβαρό είναι το θέμα.

Εάν είστε εθισμένοι στον καφέ και βασίζεστε σε αυτόν κάθε μέρα, δεν είναι υγιές. Το να νικήσετε κάθε εθισμό θα σας δώσει περισσότερη ελευθερία και δύναμη πάνω στον εαυτό σας.

καφές
καφές

Μπορείτε να εξοικονομήσετε πολλά χρήματα εγκαταλείποντας τον καφέ


Για το μεγαλύτερο μέρος του εργασιακού κόσμου, ιδιαίτερα για εκείνους τους μεμονωμένους επιχειρηματίες που διαβάζουν αυτό και ζουν τον τρόπο ζωής του φορητού υπολογιστή, ο καφές μπορεί να γίνει μια ακριβή συνήθεια.

Είναι πολύ εύκολο να πάτε και να εργαστείτε στο Starbucks και να πιείτε μερικά φλιτζάνια. Ίσως δεν είστε επιχειρηματίας, αλλά εργάζεστε σε ένα κτίριο κοντά σε μερικά από τα αγαπημένα σας καφέ.

Πραγματοποιώντας μια επίσκεψη εκεί σε κάθε διάλειμμα ή μεσημεριανό γεύμα παίρνετε κι έναν καφέ. Η κατανάλωση του στο σπίτι είναι προφανώς λιγότερο δαπανηρή, αλλά οι περισσότεροι προτιμούν να πίνουν έξω. Επομένως, αν προσπαθείτε να παρακολουθείτε τους λογαριασμούς σας, ίσως μειώσετε το καθημερινό ταξίδι στα Starbucks.