Γυμναστική & Διατροφή

Λεμόνια: Ποια είναι τα οφέλη που προσφέρουν στην υγεία

λεμονια οφελη
λεμονια οφελη

Τα λεμόνια είναι ένα δημοφιλές φρούτο που οι άνθρωποι χρησιμοποιούν σε μικρές ποσότητες για να δώσουν γεύση στο φαγητό. Ωστόσο, σπάνια τα καταναλώνουν μόνα τους λόγω της έντονης, ξινής γεύσης τους.

Οι βιταμίνες, οι φυτικές ίνες και οι φυτικές ενώσεις στα λεμόνια μπορούν να προσφέρουν βασικά οφέλη για την υγεία. Ο πολτός, η φλούδα και ο χυμός είναι πλούσιοι σε βιταμίνες που διεγείρουν το ανοσοποιητικό και μειώνουν τον κίνδυνο ασθενειών. Οι διαλυτές διαιτητικές ίνες στο λεμόνι βοηθούν στην υγιή πέψη.

Τα λεμόνια μπορούν επίσης να προσφέρουν άλλα σημαντικά οφέλη για την υγεία.

Υγεία της καρδιάς

Τα λεμόνια περιέχουν περίπου 31 γραμμάρια βιταμίνης C, η οποία είναι σχεδόν διπλάσια από την ποσότητα βιταμίνης C που απαιτείται στην καθημερινή διατροφή σας. Μαζί με την ενίσχυση του ανοσοποιητικού, αυτή η έκρηξη βιταμίνης C μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο εγκεφαλικού και καρδιακών παθήσεων με τακτική κατανάλωση.

Το λεμόνι περιέχει επίσης υψηλό επίπεδο διαιτητικών ινών, οι οποίες μπορούν να μειώσουν τους παράγοντες κινδύνου για καρδιακές παθήσεις μειώνοντας την LDL ή την κακή χοληστερόλη. Η περίσσεια χοληστερόλης μπορεί να οδηγήσει σε αθηροσκλήρωση, σκλήρυνση των αρτηριών μέσα στην καρδιά.

Πεπτική Υγεία

Το λεμόνι περιέχει υψηλές ποσότητες διαιτητικών ινών. Οι φυτικές ίνες, ειδικά οι διαλυτές ίνες, μπορούν να βοηθήσουν στη μείωση της δυσκοιλιότητας και μιας ποικιλίας άλλων γαστρεντερικών προβλημάτων και δυσφορίας.

Ποτήρι με νερό και λεμόνι
Ποτήρι με νερό και λεμόνι

Διαχείριση βάρους

Οι ίνες πηκτίνης που βρίσκονται στα λεμόνια διαστέλλονται μόλις καταποθούν, κάνοντάς σας να αισθάνεστε χορτάτοι νωρίτερα και περισσότερο. Το νερό με λεμόνι συχνά διαφημίζεται ως αποτελεσματικό εργαλείο για την απώλεια βάρους και τη διαχείριση του βάρους. Ερευνητές χρησιμοποίησαν ποντίκια για αυτή τη μελέτη και οι επιπτώσεις στους ανθρώπους δεν δοκιμάστηκαν. Είναι επίσης σημαντικό να σημειωθεί ότι το πόσιμο νερό μπορεί να σας κρατήσει χορτάτους και να σας βοηθήσει να αποφύγετε το σνακ τόσο αποτελεσματικά όσο το λεμόνι.

Πρόληψη αναιμίας

Αν και το λεμόνι δεν περιέχει εξαιρετικά υψηλά επίπεδα σιδήρου, μπορεί να βοηθήσει το σώμα σας να απορροφήσει περισσότερο σίδηρο από τα φυτικά τρόφιμα στη διατροφή σας. Η διατήρηση των σωστών επιπέδων σιδήρου βοηθά στην πρόληψη της αναιμίας.

λεμονια
λεμονια

Πρόληψη πέτρας στα νεφρά

Τα λεμόνια παίρνουν την ξινή τους γεύση από την αφθονία τους σε κιτρικό οξύ. Ορισμένες μελέτες δείχνουν ότι το κιτρικό οξύ μπορεί να βοηθήσει στην πρόληψη του σχηματισμού πέτρες στα νεφρά.