Γυμναστική & Διατροφή

Γυμναστική: Συμβουλές άσκησης για κίνητρο καθώς ο καιρός γίνεται πιο κρύος

γυμναστικη
γυμναστικη

Ακόμα και ο πιο αφοσιωμένος λάτρης της άσκησης μπορεί να περάσει δύσκολα το χειμώνα.

Οι κρύες μέρες και οι μεγάλες νύχτες δυσκολεύουν να σηκωθείς από το κρεβάτι, πόσο μάλλον να βάλεις το σώμα σε κίνηση, αλλά υπάρχουν απλοί τρόποι για να αποκτήσεις κίνητρα όταν ο καιρός έξω είναι τρομακτικός.

Η σεζόν μπορεί πράγματι να είναι πολύ ενοχλητική για τις ρουτίνες άσκησης των ανθρώπων, είπε ο Jack Raglin, ψυχολόγος άσκησης και καθηγητής στη Σχολή Δημόσιας Υγείας του Πανεπιστημίου Indiana-Bloomington.

«Μπορείτε να δείτε μελέτες μεγάλης κλίμακας και βλέπετε αυτού του είδους το φαινόμενο των κυμάτων όπου τα επίπεδα φυσικής δραστηριότητας αρχίζουν να μειώνονται καθώς η θερμοκρασία πέφτει», είπε ο Raglin.

«Το φως είναι επίσης ένας παράγοντας», πρόσθεσε. «Εάν οι άνθρωποι ζουν σε μια περιοχή όπου επιστρέφουν στο σπίτι και είναι ήδη σκοτάδι, αυτό μπορεί να είναι ένα φυσικό εμπόδιο για την άσκηση και να αποθαρρύνει τα κίνητρα».

Γυμναστική
Γυμναστική

Ο στόχος είναι να αφαιρέσετε όσο το δυνατόν περισσότερα εμπόδια και να κάνετε μικρές αλλαγές που μπορούν να κάνουν πιο εύκολη την παραμονή στην γυμναστική μέχρι την επιστροφή της άνοιξης. Αυτή την εποχή του χρόνου, η άσκηση μπορεί επίσης να βοηθήσει στην αντιμετώπιση της εποχικής κατάθλιψης.

Ακολουθούν 4 συμβουλές για το πώς να παρακινήσετε τον εαυτό σας να παραμείνετε δραστήριοι τον χειμώνα:

Αναζητήστε έναν συνεργάτη ή ομάδα άσκησης
Όταν ασκείστε μόνοι, υπάρχει μόνο ένα άτομο που πρέπει να πείσετε να παραλείψει μια συνεδρία. Αλλά με την άσκηση με έναν σύντροφο ή ομάδα, υπάρχει κάποια κοινωνική πίεση:

«Πρέπει να εμφανιστώ γιατί είναι εκεί και με περιμένουν», είπε ο Raglin.

Οι φίλοι μπορούν επίσης να παρέχουν κοινωνική υποστήριξη, συντροφικότητα και απόσπαση της προσοχής από τις κακές καιρικές συνθήκες. Υπάρχει το πρόσθετο όφελος του να κάνεις φίλους και να κάνεις παρέα με ομοϊδεάτες, πρόσθεσε. Ακόμα κι αν ασκείστε στο σπίτι, σκεφτείτε να συμμετάσχετε σε ένα ζωντανό μάθημα στο Zoom ή στο Instagram — οι οποίες είναι εξαιρετικές επιλογές χειμερινής προπόνησης που δεν απαιτούν από εσάς να αντέξετε το κρύο, την πανδημία ή όχι.

Επιστρατεύστε τον θερμοστάτη
Εάν το πρόγραμμα απαιτεί πρώιμες προπονήσεις, προγραμματίστε τον θερμοστάτη το πρωί για να εξασφαλίσετε μια ζεστή ατμόσφαιρα για να ξυπνάτε και τοποθετήστε τα ρούχα προπόνησης κοντά σε μια θερμάστρα, ώστε να είναι «ωραία και ζεστά», πρότεινε η Lauren Rosella, προσωπική γυμνάστρια στο UNC REX Healthcare. στο Ράλεϊ της Βόρειας Καρολίνας

Βάλτε τον στόχο μόνο και μόνο για να φτάσετε στο γυμναστήριο
Απλώς επικεντρωθείτε στο να ντυθείτε και να εμφανιστείτε στο κέντρο ευεξίας ή στο σαλόνι σας μπροστά στο φορητό υπολογιστή σας, τίποτα άλλο. Στη συνέχεια, είναι εντάξει να κάνετε μια συνοπτική προπόνηση ή να φύγετε μετά από λίγα λεπτά. (Οι περισσότεροι άνθρωποι δεν το κάνουν.)

«Μόλις βρεθείτε εκεί, το πρόβλημα λύνεται. Είστε κάπως αφοσιωμένοι σε αυτό», είπε οRaglin. «Μόλις αλλάξετε τον εξοπλισμό σας, αφού κάνετε το αρχικό βήμα, τα υπόλοιπα είναι πολύ πιο εύκολα».

γυμναστικη χειμωνα
γυμναστικη χειμωνα

Ασκηθείτε στο μεσημεριανό σας διάλειμμα
Πολλοί άνθρωποι απογοητεύονται όταν σηκώνονται πολύ πρωί πριν ξημερώσει και ενώ επιστρέφουν σπίτι από τη δουλειά είναι βράδυ. Η λύση είναι να γυμνάζεστε στη μέση της ημέρας, κατά τις ώρες αιχμής φωτός.

Εάν ο καιρός είναι ανεκτός, κάντε ένα μακρύ, γρήγορο περπάτημα κατά τη διάρκεια του μεσημεριανού γεύματος — αυτό παρέχει το πρόσθετο πλεονέκτημα του καθαρού αέρα και της φύσης.

Tags