Γυμναστική & Διατροφή

Χειροκρότημα: Πόσο σημαντικό είναι για την υγεία μας

χειροκροτημα
χειροκροτημα

Αυτά τα 5 εκπληκτικά οφέλη από το χειροκρότημα θα κάνουν το σαγόνι σας να πέσει! Όλοι έχουμε δει ηλικιωμένους να χτυπούν τα χέρια τους με πλήρη δύναμη στα πάρκα. Φυσικά, φαίνεται λίγο περίεργο, αλλά θα εκπλαγείτε να μάθετε ότι το χτύπημα των χεριών σας έχει κάποια σημαντικά οφέλη για την υγεία.

Για να είμαστε ειλικρινής, τα οφέλη από το χτύπημα των χεριών σας δεν περιορίζονται μόνο στα οφέλη της σωματικής υγείας, αλλά επίσης ενισχύουν την ψυχική σας ευεξία. Ίσως αυτός είναι ο λόγος που οι ηλικιωμένοι δεν μπορούν να σταματήσουν να χτυπούν τα χέρια τους!

Δείτε πώς μπορεί πραγματικά να σας βοηθήσει το χειροκρότημα
Η δραστηριότητα να χτυπάτε τα χέρια σας μπορεί να γίνει νωρίς το πρωί για να λάβετε μια σειρά από οφέλη. Είναι ένα ισχυρό ψυχικό και σωματικό διεγερτικό, καθώς ενεργοποιεί τα ενεργειακά σας τσάκρα και βελτιώνει την κυκλοφορία του αίματος στο σώμα. Επιπλέον, λειτουργεί ως θετική επιβεβαίωση και εμπλέκει επίσης το σώμα σας.

Ας δούμε τα πολλαπλά οφέλη του χτυπήματος των χεριών σας ως μορφή άσκησης για το μυαλό και το σώμα.

παλαμάκια
παλαμάκια
  1. Ενεργοποιεί τα ενεργειακά σας τσάκρα

Το ανθρώπινο σώμα περιέχει πολλά ενεργειακά σημεία ή κέντρα και το χειροκρότημα μπορεί να βοηθήσει στην τόνωσή τους.

«Αν αφιερώσετε 10 έως 15 λεπτά χτυπώντας τα χέρια σας, θα μπορείτε να αισθανθείτε την ενέργεια που περνά μέσα από τα επτά τσάκρα. Αυτό θα ενεργοποιήσει αυτά τα κέντρα », λέει ο ειδικός στη γιόγκα, Grand Master Akshar με το HealthShots.

  1. Το χειροκρότημα μπορεί να βοηθήσει στην ψυχική και σωματική διέγερση

Είναι σημαντικό για το μυαλό και το σώμα να είναι δυνατά και το χειροκρότημα μπορεί να είναι ένας πολύ χρήσιμος και αποτελεσματικός τρόπος για να δυναμώσει το μυαλό και το σώμα. Όταν διεγείρετε τις σωματικές και ψυχικές πτυχές μέσω της δραστηριότητας του χειροκροτήματος νωρίς το πρωί, σας κρατά σε θετική και αισιόδοξη διάθεση όλη την ημέρα.

«Αυτή είναι μια εύκολη δραστηριότητα που μπορεί να γίνει από οποιονδήποτε, ανεξάρτητα από την ηλικία και το επίπεδο φυσικής κατάστασης. Ως εκ τούτου, συνιστάται να εξασκείτε το χτύπημα των χεριών σας ως μέρος της ρουτίνας άσκησής σας », λέει ο Grand Master Akshar.

Το Psychological and Behavioral Science International Journal επικυρώνει επίσης τα οφέλη της ψυχικής υγείας από το χειροκρότημα. Υποδηλώνει ότι ασθένειες όπως προβλήματα στο στομάχι, πόνος στο λαιμό και στο κάτω μέρος, προβλήματα στα νεφρά και στους πνεύμονες κ.λπ. μπορούν επίσης να ανακουφιστούν με τη βοήθεια των χειροκροτημάτων.

  1. Βελτιώνει την κυκλοφορία του αίματος

Μπορείτε να εξασκηθείτε στο χτύπημα των χεριών σας σε καθιστές θέσεις, όπως βατζαρσάνα ή σουχασάνα. Συνιστάται να εκτελείτε αυτή τη δραστηριότητα νωρίς το πρωί. μπορεί επίσης να γίνει από άτομα που είναι υπέρβαρα ή πάσχουν από χρόνιες παθήσεις, καθώς μπορεί να μην μπορούν να εμπλακούν σε οποιαδήποτε άλλη μορφή σωματικής άσκησης. Έτσι χτυπώντας τα χέρια τους, μπορούν να βελτιώσουν την κυκλοφορία του αίματος και έτσι να μπορούν να διαχειριστούν θέματα όπως η υπέρταση ή η υπόταση.

γυναίκα χειροκροτά
γυναίκα χειροκροτά
  1. Φέρνει θετικότητα

«Σε πολλούς πολιτισμούς, το χτύπημα των χεριών θεωρείται σύμβολο και χειρονομία για γιορτή, αναγνώριση, έπαινο, ενθάρρυνση και αναγνώριση. Ακόμη και κατά τη διάρκεια της λατρείας, υπάρχουν ορισμένοι άνθρωποι που εξασκούν ύμνους στον άρχοντα, και αυτό συνοδεύεται από χειροκρότημα, που υποδηλώνει ένα θετικό περιβάλλον που ανεβάζει τις ενέργειες και τους κραδασμούς. Είτε πρόκειται για άθλημα είτε για παρακολούθηση μιας παράστασης, το χειροκρότημα χρησιμοποιείται για να υποδηλώσει θετική ανταπόκριση », εξηγεί ο Grand Master Akshar.

  1. Εμπλέκει ολόκληρο το σώμα σας

Εάν παρατηρήσετε την πράξη του χειροκροτήματος, δεν αφορά μόνο τα χέρια. Η ενέργεια ολόκληρου του σώματος καταναλώνεται κατά τη διαδικασία του χειροκροτήματος και βελτιώνει αυτόματα τη διάθεση και ανεβάζει την ενέργειά σας.

About the author

media

Add Comment

Click here to post a comment