Γυμναστική & Διατροφή

Διατροφή: Τι να φάτε για να ενισχύσετε το ανοσοποιητικό σας σύστημα αυτό το φθινόπωρο

μελι
μελι

Σε αυτό το σημείο, οι περισσότεροι από εμάς γνωρίζουμε ότι το καλύτερο πράγμα που μπορούμε να κάνουμε για να δώσουμε ώθηση στο ανοσοποιητικό μας σύστημα είναι να κάνουμε το εμβόλιο μας για τον COVID-19 και το εμβόλιο της γρίπης και ένα ενισχυτικό για τον COVID-19, εάν είστε επιλέξιμοι.

Αλλά καθώς οι μέρες γίνονται πιο σκοτεινές και πιο κρύες και βρισκόμαστε αντιμέτωποι με μια πιθανή «δινδημία» – που σημαίνει ότι θα αντιμετωπίσουμε τη γρίπη πέρα ​​από τα κρούσματα του COVID, που εξακολουθούν να μαίνονται – όλοι ψάχνουμε να αποκτήσουμε μια επιπλέον ασυλία όπου μπορούμε. Εισαγάγετε θρεπτικά τρόφιμα και ποτά, γεμάτα με βιταμίνες και μέταλλα που θα κάνουν ό, τι καλύτερο μπορούν για να μας κρατήσουν δυνατούς με καλή υγεία αυτή τη σεζόν, ή, τουλάχιστον, θα μας βοηθήσουν να γίνουμε καλύτερα γρηγορότερα αν αρρωστήσουμε .

Ενώ το υγιεινό φαγητό δεν υποκαθιστά το εμβόλιο, σίγουρα μπορεί να βοηθήσει. Ακολουθούν οι φθινοπωρινές τροφές που ενισχύουν το ανοσοποιητικό σας και οι διατροφολόγοι θέλουν να προσθέσετε στο καλάθι φαγητού σας αυτή τη στιγμή.

κολοκυθα
κολοκυθα

Κολοκύθα

Όπως αποδεικνύεται, η κολοκύθα δεν είναι καλή μόνο για να αρωματίσετε τα ροφήματα του καφέ του Οκτωβρίου και τις πίτες του Νοεμβρίου. Είναι επίσης εξαιρετικό για το ανοσοποιητικό σύστημα.

Αυτό το όμορφο φθινοπωρινό λαχανικό με πορτοκαλί χρώμα είναι γεμάτο με βιταμίνη C και Α, δύο πολύ σημαντικά θρεπτικά συστατικά για το ανοσοποιητικό μας σύστημα. Η βιταμίνη C δρα ως ένα ισχυρό αντιοξειδωτικό που βοηθά στην αποφυγή ασθενειών και η βιταμίνη Α ενισχύει τη λειτουργία του ανοσοποιητικού. Ένα φλιτζάνι κολοκύθα περιέχει πάνω από το 200% των ημερήσιων αναγκών σας σε βιταμίνη Α .

Η αγορά και η απόσυρση μιας ολόκληρης κολοκύθας απαιτεί πολλή δουλειά, για να μην αναφέρουμε, το μαγείρεμα κολοκύθας συχνά παράγει ένα υδαρές, ήπιο αποτέλεσμα. Η καλύτερη επιλογή να εντάξετε την κολοκύθα στη διατροφή σας είναι στην πραγματικότητα η κονσέρβα! Απλώς βεβαιωθείτε ότι αγοράζετε 100% καθαρή κολοκύθα .Απλώς βεβαιωθείτε ότι δεν αγοράζετε κονσέρβα γέμιση κολοκυθόπιτας, η οποία περιέχει ζάχαρη και μπαχαρικά και θα καταστρέψει απολύτως ένα πιάτο ζυμαρικών.

Μέλι


Υπάρχει λόγος που το μέλι είναι τόσο καταπραϋντικό όταν είσαι άρρωστος. Έρευνες έχουν δείξει ότι το μέλι έχει μια ευρεία γκάμα βιταμινών, μετάλλων, αμινοξέων και αντιοξειδωτικών, καθώς και φλαβονοειδή και φαινολικά οξέα, τα οποία δρουν ως αντιοξειδωτικά, βοηθώντας το σώμα μας να προστατεύεται από ασθένειες. Επιπλέον, το μέλι είναι επίσης ένα φυσικό καταπραϋντικό για τον βήχα και ενισχύει την ενέργεια, καθιστώντας το εξαιρετικό να συνδυαστεί με άλλα συστατικά που τονώνουν το ανοσοποιητικό, όπως τα εσπεριδοειδή, το τζίντζερ και το πράσινο τσάι. Την επόμενη φορά που θα πιείτε ένα φλιτζάνι τσάι, φροντίστε να βάλετε με κουτάλι μερικά κράνμπερι με μέλι.

cranberry
cranberry

Κράνμπερι


Αν και πιθανότατα δεν θα πρέπει να βιαστείτε να αγοράσετε ένα κουτάκι σάλτσας κράνμπερι με σούπερ ζάχαρη, η εύρεση πιο υγιεινών τρόπων για να φάτε cranberries αυτό το φθινόπωρο είναι μια εξαιρετική ιδέα. Τα φυτοχημικά στα κράνμπερι έχουν αποδειχθεί ότι έχουν σημαντικές αντιοξειδωτικές και αντιμικροβιακές επιδράσεις στο σώμα. «την πραγματικότητα, ένας αυξανόμενος όγκος στοιχείων έχει δείξει ότι τα φυτοχημικά στα κράνμπερι μπορεί να έχουν τη δυνατότητα να προάγουν την υγιή γήρανση.

Επιπλέον, η κατανάλωση κράνμπερι μπορεί να αυξήσει τις ιδιότητες που προάγουν το ανοσοποιητικό στο σώμα. Αυτό μπορεί να βοηθήσει στην καταπολέμηση της μόλυνσης και των βακτηρίων.

Tags