Γυμναστική & Διατροφή

Γυμναστική: Απροσδόκητα οφέλη από το να κάνεις σανίδες

σανιδα οφελη
σανιδα οφελη

Με την πρώτη ματιά, η σανίδα μπορεί να μην μοιάζει πολύ με μια οφέλιμη γυμναστική. Τι θα μπορούσε να είναι τόσο υπέροχο να κρατάς ψηλά το σώμα σου χωρίς καν να κινείσαι; Όπως αποδεικνύεται, η κατοχή μιας θέσης σανίδας έχει κάποια σοβαρά οφέλη. Οι ασκήσεις σανίδας προκαλούν ολόκληρο το σώμα σας, δίνοντάς σας το μεγαλύτερο κάψιμο θερμίδων. Αυτή η άσκηση με σωματικό βάρος είναι ιδιαίτερα εξαιρετική για την εργασία του πυρήνα, η οποία είναι ζωτικής σημασίας για την κινητικότητα και την ανακούφιση από τον πόνο.

Αλλά πρώτα, αφιερώστε λίγο χρόνο για να μάθετε πώς να κάνετε μια σωστή σανίδα. Αυτό θα εξασφαλίσει ότι δεσμεύετε τους σωστούς μύες με τον σωστό τρόπο και θα βοηθήσει στην αποφυγή τραυματισμών. Αφού κατακτήσετε τη βασική κίνηση, μπορείτε να απολαύσετε πλήρως τα οφέλη της σανίδας, παρακάτω.

Οι σανίδες δυναμώνουν ολόκληρο το σώμα.
Σας αρέσουν οι κινήσεις πολλαπλών εργασιών; Στοχεύστε πολλούς μύες ταυτόχρονα κάνοντας σανίδες. Για αρχή, η σανίδα δουλεύει τους γλουτούς και τους τετρακέφαλους. Αυτοί οι μύες παίζουν ζωτικό ρόλο στην ώθησή σας προς τα εμπρός, κάτι που είναι πολύ χρήσιμο εάν είστε δρομέας. Οι δυνατοί γλουτιαίοι και οι τετρακέφαλοι σταθεροποιούν επίσης τη λεκάνη και τα γόνατα, αντίστοιχα, βοηθώντας σας να κινηθείτε άνετα κατά τη διάρκεια της άσκησης και των καθημερινών δραστηριοτήτων

σανιδα
σανιδα

Η σανίδα στοχεύει επίσης τους ώμους, τα χέρια και τον πυρήνα σας, γνωστός και ως ο κύριος σταθεροποιητής του σώματός σας. Όταν είσαι σε σανίδα, η σπονδυλική σου στήλη βρίσκεται σε ουδέτερη θέση. Αυτό αναγκάζει τους μύες του πυρήνα να εμπλέκονται και να παρέχουν σταθερότητα, καθιστώντας τους τελικά πιο δυνατούς.

Οι σανίδες βελτιώνουν τη στάση σας.
Καθώς η σανίδα ενισχύει τον πυρήνα σας, προάγει επίσης την καλή στάση του σώματος. Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό εάν τείνετε να ξαπλώνετε ή, όπως πολλοί άνθρωποι, να κάθεστε σε ένα γραφείο όλη την ημέρα. Δείτε πώς λειτουργεί: Οι μύες του πυρήνα σας είναι υπεύθυνοι για τη στήριξη της σπονδυλικής σας στήλης και τη διατήρηση του σώματός σας σε όρθια θέση. Αυτό περιλαμβάνει μύες όπως το διάφραγμα, το πυελικό έδαφος, τους εσωτερικούς λοξούς και τους κοιλιακούς. Το να κάνετε σανίδες διατηρεί αυτούς τους μύες υγιείς και δυνατούς, διασφαλίζοντας ότι μπορούν να στηρίξουν τη σπονδυλική σας στήλη με ευκολία. Επιπλέον, ένας ισχυρός πυρήνας διατηρεί τη σπονδυλική σας στήλη σωστά ευθυγραμμισμένη, βοηθώντας περαιτέρω τη στάση σας.

σανιδα γυναικα
σανιδα γυναικα


Το να κάνετε σανίδες μπορεί να βοηθήσει στη μείωση του πόνου στη μέση.
Όσον αφορά τον πόνο, η σανίδα (κυριολεκτικά) έχει την πλάτη σας — και όλα αυτά χάρη στα αποτελέσματα της κίνησης που ενισχύουν τον πυρήνα και βελτιώνουν τη στάση του σώματος. Χρειάζεστε αποδείξεις; Ως το κέντρο του σώματός σας, ο πυρήνας χειρίζεται το φορτίο των κινήσεών σας. Εάν ο πυρήνας σας είναι αδύναμος, αυτό το φορτίο μετατοπίζεται στους γύρω μύες, οι οποίοι αρχίζουν να υπεραντισταθμίζονται δυσανάλογα. Αυτό μπορεί να προκαλέσει πόνο στην πλάτη, ειδικά στο κάτω μέρος της πλάτης. Η κακή στάση του σώματος ασκεί επίσης πίεση στους μύες της πλάτης σας.

Εισαγάγετε τα οφέλη των ασκήσεων σανίδας. Σε μια μελέτη του 2017, οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι η σταθεροποίηση του πυρήνα σας με ασκήσεις (όπως σανίδες) μπορεί να μειώσει τον πόνο στη μέση. Οι σανίδες μπορούν επίσης να προσφέρουν ανακούφιση αυξάνοντας την επίγνωσή σας για την ευθυγράμμιση και τη στάση της σπονδυλικής στήλης. Το να κάνετε σανίδες μπορεί να σας βοηθήσει να προσέχετε περισσότερο πώς κρατάτε το σώμα σας. Αυτός ο τύπος επίγνωσης, που ονομάζεται ευαισθητοποίηση στάσης, συνδέεται με την ανακούφιση από τον πόνο στην πλάτη, σύμφωνα με μια μελέτη του 2018.

Tags