Γυμναστική & Διατροφή

Πράσινα λαχανικά: Βιταμίνες που μας προσφέρουν

ελαιολαδο
ελαιολαδο

Σπανάκι, λάχανο και άλλα: 5 λαχανικά πλούσια σε βιταμίνες και μέταλλα για να τα προσθέσετε στην καθημερινή σας διατροφή. Ξεκλειδώστε τη μυστική “καλοσύνη” των φυλλωδών λαχανικών τρώγοντας αυτά τα 5 φυλλώδη λαχανικά πλούσια σε βιταμίνες και μέταλλα.

Οφέλη από την κατανάλωση φυλλώδη χόρτα

Λαχανικά
Λαχανικά


Θυμάστε πώς οι μητέρες μας μας πίεζαν να τελειώσουμε το σπανάκι στο πιάτο μας; Καταλαβαίνουμε ότι πρέπει να το μισήσατε, αλλά έχετε αναρωτηθεί ποτέ γιατί οι γονείς μας μας ανάγκασαν να φάμε τα χόρτα μας; Λοιπόν, είναι επειδή αυτά τα φυλλώδη χόρτα είναι θρεπτικά και γεμάτα καλοσύνη. Τα φυλλώδη λαχανικά έχουν χαμηλή περιεκτικότητα σε θερμίδες. Επομένως, μπορεί κανείς να επιδοθεί σε σπανάκι, λάχανο, μαρούλι κλπ χωρίς καμία ενοχή. Επιπλέον, είναι επίσης γεμάτα με βιταμίνη Κ, μαγνήσιο, ασβέστιο και άλλα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά που είναι γνωστό ότι ωφελούν τη γενική υγεία μας. Ας μάθουμε πώς τα φυλλώδη λαχανικά ωφελούν την υγεία.

Οφέλη για την υγεία των φυλλωδών λαχανικών
Προωθήστε την απώλεια βάρους: Τα φυλλώδη λαχανικά είναι χαμηλά σε θερμίδες. Ως εκ τούτου, η κατανάλωση πολλών από αυτά τα φυλλώδη χόρτα βοηθά στην ικανοποίηση της πείνας σας και σας κρατά χορτάτους για πολύ. Αυτό μπορεί να βοηθήσει περαιτέρω στην απώλεια βάρους.

sparaggia
Σπαράγγια

Επιβραδύνει τη διαδικασία γήρανσης: Τα φυλλώδη λαχανικά είναι γεμάτα με βιταμίνη Κ, μαγνήσιο, ασβέστιο και άλλα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά. Αυτά τα θρεπτικά συστατικά μπορεί να βοηθήσουν στην επιβράδυνση της διαδικασίας γήρανσης.

Αυξάνει την αντοχή των οστών: Τα φυλλώδη λαχανικά παράγουν ένα θρεπτικό συστατικό που ονομάζεται οστεοκαλσίνη, γνωστή και ως οστική κατασκευή. Η οστεοκαλσίνη ενδυναμώνει τα οστά που βοηθά περαιτέρω στην προαγωγή της υγείας των οστών.

Διαχείριση του διαβήτη: Τα φυλλώδη χόρτα έχουν υψηλά επίπεδα μαγνησίου και χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη. Αυτό μπορεί να βοηθήσει περαιτέρω στη διαχείριση του διαβήτη.


Προωθήστε την υγεία των ματιών: Τα φυλλώδη χόρτα είναι πλούσια σε καροτενοειδή, ένα είδος χρωστικής που είναι επίσης μέρος των ανθρώπινων ματιών. Τα καροτενοειδή είναι γνωστό ότι προστατεύουν το μάτι από οποιαδήποτε βλάβη προκαλείται από το φως του ήλιου.