Γυμναστική & Διατροφή

Ένα πιο υγιές νέο έτος : 4 συμβουλές φυσικής κατάστασης!

Πρωινή γυμναστική
Πρωινή γυμναστική

Η υγεία είναι ανθρώπινο δικαίωμα και αν υπάρχει κάποιο καλό που προέκυψε από αυτά τα δύο χρόνια πανδημίας Covid-19, πρέπει να είναι όπως μας έκανε να δώσουμε προτεραιότητα στη σωματική και ψυχική υγεία όπως ποτέ άλλοτε. Από το να προσέχουμε τη διατροφή μας μέχρι το μαγείρεμα των γευμάτων μας στο lockdown και να αφιερώνουμε χρόνο για άσκηση καθώς ο κόσμος επιβραδύνθηκε, η υγεία μας ήταν ο πρωταρχικός μας στόχος  το 2021 , τώρα είναι μια καλή στιγμή να μας βρει το νέο έτος 2022 με μια αίσθηση θετικότητας και ελπίδας, ενώ συνεχίζουμε να φιλοδοξούμε για καλύτερη σωματική και ψυχική υγεία.

Συμβουλή #1: Τρώτε περισσότερα λαχανικά

Μην υποτιμάτε τη δύναμη των λαχανικών ως προληπτικό φάρμακο. Υπάρχουν τόσα πολλά αθώα φρούτα, λαχανικά, ξηροί καρποί, δημητριακά και όσπρια που περιέχουν αρκετά θρεπτικά συστατικά που ενισχύουν το ανοσοποιητικό.

Υπάρχει καλύτερος τρόπος για να ξεκινήσετε μια νέα χρονιά από ένα ισχυρότερο ανοσοποιητικό σύστημα;

Λαχανικά
Λαχανικά

Συμβουλή #2: Μειώστε τις τροφές που προκαλούν φλεγμονή στη διατροφή σας

Πολλοί άνθρωποι δεν συνειδητοποιούν ότι αυτό που τρώτε επηρεάζει τελικά το υπόλοιπο σώμα σας, όχι μόνο το πεπτικό σας σύστημα. Εάν υποφέρετε από πόνο στο γόνατο, ακμή ή πονοκεφάλους (για να αναφέρουμε μερικά), μπορεί να είναι απλώς αποτέλεσμα αυτού που τρώτε.

Δυστυχώς, ένα από τα πιο προφλεγμονώδη τρόφιμα είναι στην πραγματικότητα το γάλα και τα γαλακτοκομικά προϊόντα . Αντί να εγκαταλείψετε όλα τα γαλακτοκομικά σας, δοκιμάστε μόνο 1-2 ημέρες χωρίς γαλακτοκομικά την εβδομάδα και παρατηρήστε πώς αισθάνεται το σώμα σας την επόμενη μέρα.

Θα νιώσετε πιο ανάλαφροι, πιο γεμάτοι ενέργεια και θα αισθανθείτε λιγότερους πόνους με την πάροδο του χρόνου. Έχει αποδειχθεί ότι κάθε φορά που οι άνθρωποι απέφευγαν τα γαλακτοκομικά, κάτι θετικό συνέβαινε στον οργανισμό τους. Αυτές τις μέρες, δεν είναι δύσκολο να αποφύγεις τα γαλακτοκομικά. Ευτυχώς, υπάρχει μια πληθώρα φυτικών υποκατάστατων γαλακτοκομικών εκεί έξω για να βοηθήσουν όταν εμφανίζεται μια λαχτάρα.

Συμβουλή #3: Κινηθείτε!

Δεν χρειάζεται να εγγραφείτε σε ένα φανταχτερό γυμναστήριο για να αποκομίσετε όλα τα απίστευτα οφέλη της καρδιαγγειακής άσκησης. Γνωρίζατε ότι η ενσωμάτωση μόλις 30-45 λεπτών την ημέρα δραστηριότητας άντλησης καρδιάς τρεις ημέρες την εβδομάδα έχει διπλάσιο αντίκτυπο στις καρδιακές παθήσεις, για παράδειγμα;

Αυξημένος καρδιακός ρυθμός σημαίνει περισσότερη παροχή αίματος και οξυγόνου σε όλα τα ζωτικά σας όργανα, συμπεριλαμβανομένου του εγκεφάλου (καλύτερη διάθεση και συγκέντρωση), των εντέρων (λιγότερο φούσκωμα και οξύτητα) και του δέρματος (λιγότερο λάδι και ακμή). Ένας απλός εμπειρικός κανόνας για να βεβαιωθείτε ότι καταβάλλετε τη «σωστή ποσότητα» προσπάθειας είναι εάν μπορείτε να κάνετε μια πλήρη συνομιλία ενώ ασκείστε (χωρίς να αισθάνεστε δύσπνοια).

Εάν μπορείτε, πρέπει να πιέσετε περισσότερο! Το γρήγορο περπάτημα θα κάνει το κόλπο – δεν χρειάζεται να τρέξετε έναν μαραθώνιο. Εάν δεν μπορείτε να βγείτε έξω, υπάρχουν πολλά δωρεάν βίντεο στο διαδίκτυο για να διαλέξετε, για κάθε ηλικία και επίπεδο δεξιοτήτων.

Γυμναστική
Γυμναστική

Συμβουλή # 4: Κοιμηθείτε καλά!

Μια άλλη απλή αλλαγή στον τρόπο ζωής που μπορεί να έχει τεράστιο αντίκτυπο, είναι η αύξηση της ποιότητας και της διάρκειας του ύπνου σας. Ο κακός ύπνος έχει συνδεθεί με την κατάθλιψη και το άγχος, την παχυσαρκία, την υψηλή ΑΠ, ακόμη και με υψηλότερο κίνδυνο λοιμώξεων (δηλαδή με κατασταλμένο ανοσοποιητικό σύστημα).

Το νέο έτος, βάλτε στόχο να βελτιώσετε την «υγιεινή του ύπνου» σας και να παρατηρήσετε έναν εκπληκτικό θετικό αντίκτυπο σε πολλές πτυχές της ζωής σας. Πώς να το πετύχετε αυτό; Εάν μετακινήσετε την άσκησή σας προς το βράδυ ή τη νύχτα, ο ύπνος σας πιθανότατα θα είναι μεγαλύτερος και βαθύτερος. Ακόμα κι αν το κάνετε αυτό 1-2 ημέρες την εβδομάδα.

Tags

About the author

art

Add Comment

Click here to post a comment