Γυμναστική & Διατροφή

Αυχένας: Τρόποι αντιμετώπισης του πόνου

αυχενας πονος
αυχενας πονος

Για πολλούς ανθρώπους που ζουν με χρόνιο πόνο στον αυχένα, κοινές θεραπείες όπως φάρμακα, πάγος ή θερμαντικά επιθέματα δεν παρέχουν πάντα αρκετή ανακούφιση. Η εύρεση του καλύτερου συνδυασμού θεραπειών για τον πόνο στον αυχένα σας μπορεί να χρειαστεί κάποια δοκιμή . Ακολουθούν μερικές λιγότερο γνωστές συμβουλές για τη διαχείριση του πόνου στον αυχένα που μπορεί να θέλετε να λάβετε υπόψη.

Επιλέξτε μια καρέκλα που στηρίζει το λαιμό
Όταν σκύβετε προς τα εμπρός με τη στάση του κεφαλιού προς τα εμπρός, ασκείται επιπλέον πίεση στη σπονδυλική σας στήλη. Η διατήρηση της καλής στάσης όλη την ημέρα διατηρεί το κεφάλι φυσικά ισορροπημένο στην αυχενική μοίρα της σπονδυλικής στήλης και μπορεί να μειώσει τον πόνο. Ένα προσκέφαλο μπορεί να σας βοηθήσει να διατηρήσετε την αυχενική σας σπονδυλική στήλη σε ουδέτερη θέση, γι’ αυτό σκεφτείτε να πάρετε μια καρέκλα γραφείου με μαξιλαράκι. Κρατήστε το πίσω μέρος του κεφαλιού σας άνετα στο προσκέφαλο με τα αυτιά σας πάνω από τους ώμους σας. Επίσης, θέστε το σημείο να χρησιμοποιήσετε το προσκέφαλο στο κρεβάτι σας και στο αυτοκίνητό σας όταν μπορείτε. Εάν εργάζεστε σε οθόνη υπολογιστή, βεβαιωθείτε ότι το επίπεδο των ματιών σας είναι πάνω από το τρίτο της οθόνης του υπολογιστή.

Γιατί να επιλέξετε την φυσικοθεραπεία ως λύση στα προβλήματα από το αυχενικό σύνδρομο

αυχενικο συνδρομο
αυχενικο συνδρομο


Είναι σύνηθες να θεωρούμε τη φυσικοθεραπεία ως θεραπεία που στοχεύει στην αποκατάσταση από έναν δεδομένο τραυματισμό, όπως από έναν αθλητικό τραυματισμό ή μια σύγκρουση. Αν και αυτό είναι σωστό, η φυσικοθεραπεία για τον αυχένα μπορεί επίσης να έχει άλλα οφέλη, όπως

Σας διδάσκει πώς να μειώσετε τον κίνδυνο επανατραυματισμού.

Ενίσχυση των αδύναμων περιοχών του λαιμού μέσω στοχευμένων ασκήσεων.

Συμβουλευτείτε το γιατρό σας για να δείτε εάν ο χρόνιος πόνος στον αυχένα μπορεί να αντιμετωπιστεί καλύτερα με φυσικοθεραπεία. Η βελτίωση της δύναμης και της ευκαμψίας του αυχένα μπορεί να βοηθήσει στην καλύτερη υποστήριξη της αυχενικής μοίρας της σπονδυλικής στήλης και στη μείωση του πόνου. Ορισμένα στοιχεία δείχνουν ότι η φυσικοθεραπεία μπορεί να έχει ακόμη περισσότερα οφέλη όταν συνδυάζεται με άλλες θεραπείες, όπως η αερόβια δραστηριότητα.

Δώστε μια ευκαιρία στο gua sha

Το Gua sha τυπικά συνεπάγεται τον έμπειρο επαγγελματία να χρησιμοποιεί ένα κουτάλι για να κάνει σύντομες πινελιές στο δέρμα της οδυνηρής περιοχής. Το Gua sha προέρχεται από την Κινεζική Παραδοσιακή Ιατρική και εφαρμόζεται σε περιοχές του σώματος όπου η κυκλοφορία του αίματος πιστεύεται ότι είναι στάσιμη και μπλοκάρει την ενέργεια (που ονομάζεται «τσι»). Αν και δεν υπάρχουν επιστημονικά στοιχεία για το τσι, μερικοί άνθρωποι έχουν αναφέρει ανακούφιση από τον πόνο στον αυχένα από το gua sha. Μια μικρή μελέτη βρήκε ότι το gua sha ανακουφίζει από τον πόνο στον αυχένα περισσότερο από τη θερμική θεραπεία,αλλά δεν συμφωνούν όλες οι μελέτες και χρειάζεται περισσότερη έρευνα.

πονος αυχενα
πονος αυχενα

Κολυμπήστε

Η κολύμβηση είναι μια εξαιρετική άσκηση χαμηλής έντασης για πολλούς ανθρώπους που έχουν πόνο στον αυχένα ή την πλάτη. Το να είσαι μέσα στο νερό προσθέτει άνωση, που σημαίνει λιγότερη πίεση στη σπονδυλική στήλη. Ανάλογα με την αιτία του πόνου στον αυχένα σας, συμβουλευτείτε τον γιατρό ή τον φυσιοθεραπευτή σας σχετικά με το πόση και τι είδους κολύμβηση είναι καλύτερη για την δικιά σας περίπτωση.

Για κάποιους, το κολύμπι είναι πολύ επίπονο στο λαιμό. Σε αυτή την περίπτωση, η υδατοθεραπεία, η οποία είναι ήπια άσκηση που γίνεται σε μια ζεστή πισίνα, είναι συχνά μια εξαιρετική εναλλακτική λύση στις ασκήσεις στη ξηρά.

Tags