Γυμναστική & Διατροφή

Ελληνική κουζίνα: 3 οφέλη για την υγεία

Υγιεινή διατροφή
Υγιεινή διατροφή

Πολλοί άνθρωποι δεν συνειδητοποιούν ότι το ελληνικό φαγητό είναι από τα πιο υγιεινά τρόφιμα που μπορείτε να καταναλώσετε. Η παραδοσιακή ελληνική διατροφή (επίσης γνωστή ως μεσογειακή διατροφή) προέρχεται από το πώς έτρωγαν οι άνθρωποι στις περιοχές γύρω από μέρη όπως η Ιταλία, η Τουρκία, η Ισπανία και η Ελλάδα… και είναι γνωστή τόσο για τη νόστιμη φύση των πιάτων της όσο και για μια πολύ υγιεινή διατροφή για την ανθρωπότητα.

Τώρα, με αυτά τα λόγια, να έχετε κατά νου ότι όλα τα ελληνικά πιάτα είναι λίγο διαφορετικά… αλλά τα ελληνικά τρόφιμα, γενικά, τείνουν να διαλαλούν κάποια μάλλον διαφωτιστικά οφέλη για την υγεία που ίσως δεν είχατε ποτέ ενημερωθεί. Εδώ είναι 3 από τα οφέλη της ελληνικής τροφής για την υγεία που μάλλον δεν είχατε καν συνειδητοποιήσει ότι υπάρχουν! Όπως αποδεικνύεται, το ελληνικό φαγητό μπορεί να είναι καλύτερο για εσάς από ό,τι πολλοί άνθρωποι το πιστεύουν!

Είναι γεμάτο αντιφλεγμονώδη τρόφιμα

Η ελληνική κουζίνα έχει επαινεθεί για τον πλούτο των αντιφλεγμονωδών τροφών που συχνά ενσωματώνονται σε αυτήν. Αυτό οφείλεται στις κυρίως φυτικές τροφές που χρησιμοποιούνται σε αυτό, αλλά έχει να κάνει και με τα υγιή λίπη που βρίσκονται μέσα σε αυτό. Όπως αποδεικνύεται, οι άνθρωποι που καταναλώνουν μια πιο μεσογειακή διατροφή προστατεύονται καλύτερα από προβλήματα όπως καρδιακές παθήσεις, μεταβολικές επιπλοκές, καρκίνο, κατάθλιψη, άνοια, παχυσαρκία, διαβήτη τύπου 2 και νόσο του Πάρκινσον.

ελαιολαδο ποικιλιες
ελαιολαδο ποικιλιες

Η ελληνική κουζίνα συχνά ενσωματώνει πολύ ελαιόλαδο στο μείγμα

Το ελαιόλαδο έχει μια σχεδόν θρυλική θέση ως μια πραγματική υπερτροφή μεταξύ των περισσότερων ειδικών σε θέματα υγιεινής διατροφής… και πράγματι, αυτός ο έπαινος δεν είναι αδικαιολόγητος. Το ελαιόλαδο περιέχει έναν τόνο ωμέγα-3 λιπαρών και λέγεται ότι μειώνει τον κίνδυνο στεφανιαίας νόσου. Το ελαιόλαδο είναι επίσης γεμάτο από ενώσεις που ονομάζονται φαινόλες, οι οποίες είναι βασικά αντιοξειδωτικά που βοηθούν στην καταπολέμηση της φλεγμονής και της βλάβης από τις ελεύθερες ρίζες.

Η ελληνική κουζίνα περιέχει συχνά λιγότερα επεξεργασμένα τρόφιμα

Γενικά, η ελληνική κουζίνα ενσωματώνει στα πιάτα της περισσότερα ‘ολόκληρα’ και ‘ωμά’ φαγητά. Αυτό σημαίνει ότι τα τρόφιμα είναι συχνά πολύ πιο κοντά στη φύση και πολύ λιγότερο επεξεργασμένα. Τα ελληνικά τρόφιμα είναι επίσης πολύ γνωστά για το ότι περιέχουν πολύ λίγο έως καθόλου υψηλό φρουκτόζη σιρόπι καλαμποκιού, ΓΤΟ ή άλλα τεχνητά συστατικά. Περιέχει επίσης περισσότερα φυτικά συστατικά, άγρια ​​ψάρια και όσπρια και χρησιμοποιεί πολύ λιγότερο κόκκινο κρέας. Αυτά τα πιο υγιεινά συστατικά, αναμεμειγμένα με όλο το ελαιόλαδο στα τρόφιμα, συμβάλλουν πολύ στην ενίσχυση των οφελών για την υγεία.

Τι σημαίνουν όλα αυτά;

Αυτά δεν είναι τα μόνα οφέλη για την υγεία που θα τείνετε να βρείτε στο ελληνικό φαγητό, αλλά είναι οφέλη που δεν πρέπει να περάσουν απαρατήρητα. Κατά γενικό κανόνα, η κατανάλωση μιας δίαιτας που αποτελείται από πραγματικά μεσογειακά/ελληνικά τρόφιμα θα σας βοηθήσει να χάσετε βάρος, θα βελτιώσει την υγεία της καρδιάς σας, θα σας βοηθήσει να καταπολεμήσετε τον καρκίνο και θα σας βοηθήσει να βελτιώσετε τη διάθεσή σας. Φυσικά, είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι υπάρχουν και άλλοι παράγοντες που πρέπει να λαμβάνονται υπόψη κατά την αξιολόγηση των οφελών από οτιδήποτε.

ποτηρι κρασι
ποτήρι κρασί

Χωρίς σωστή άσκηση και πρόγραμμα ύπνου, η κατανάλωση καλύτερων τροφίμων θα σας κάνει τόσο καλό… και ενώ το κόκκινο κρασί που συχνά σχετίζεται με τα παραδοσιακά τρόφιμα είναι καλό για σας, είναι επίσης σημαντικό να πίνετε άφθονο νερό και να μειώσετε τη ζάχαρη ποτά όπως σόδα, ενεργειακά ποτά και γλυκό τσάι. Και τελευταίο, αλλά σίγουρα όχι λιγότερο σημαντικό, να θυμάστε ότι η κατανάλωση υγιεινών μεγεθών μερίδων οποιουδήποτε φαγητού είναι επίσης σημαντική.

Πολλοί άνθρωποι κάνουν το λάθος να το παρακάνουν με το φαγητό κατά τη διάρκεια ενός ή περισσότερων γευμάτων της ημέρας… και ως αποτέλεσμα, καταλήγουν να παίρνουν περισσότερο σωματικό λίπος. Σε αντίθεση με αυτό, είναι καλύτερο να τρώτε μεγαλύτερο αριθμό μικρότερων μερίδων φαγητού κατά τη διάρκεια της ημέρας, ώστε να παραμένετε γεμάτοι ενέργεια χωρίς να έχετε ένα τόσο μεγάλο ποσοστό του φαγητού σας να προσθέτει ανθυγιεινά εκατοστά στη μέση σας.

Tags