Γυμναστική & Διατροφή

Ginger : Ποια είναι τα οφέλη που προσφέρει στην υγεία

ginger
ginger

Τα μπαχαρικά δεν είναι απλώς ένας τρόπος για να προσθέσετε ξύσμα και γεύση στα αγαπημένα σας πιάτα. Πολλά παρέχουν επίσης βαριές δόσεις αντιοξειδωτικών, θρεπτικών συστατικών, μετάλλων και βιταμινών.

Το τζίντζερ, το οποίο προέρχεται από ένα ανθισμένο φυτό, παρέχει ειδικά μια ποικιλία από μεγάλα οφέλη για την υγεία. Βρέθηκε για πρώτη φορά στη νοτιοανατολική Ασία και έχει χρησιμοποιηθεί στις πρακτικές της ανατολικής ιατρικής από τον 9ο αιώνα . Επίσης αποτελεί βασικό στοιχείο της ασιατικής, της ινδικής και της καραϊβικής κουζίνας.

Ginger
Ginger

Ποια είναι τα οφέλη του τζίντζερ;

Από την εμφάνιση και μόνο, το τζίντζερ δεν μοιάζει με ενισχυτικό σώματος. Όταν τρώτε τζίντζερ, τρώτε τη ρίζα (που ονομάζεται ρίζωμα), η οποία μοιάζει με μια μικρότερη γλυκοπατάτα . Ωστόσο, το τζίντζερ όχι μόνο περιέχει βιταμίνη C, μαγνήσιο και κάλιο, αλλά παρέχει επίσης πολλαπλά οφέλη για την υγεία.

Ανακούφιση από τον πόνο

Το φρέσκο ​​τζίντζερ διαθέτει μια ισχυρή ένωση που ονομάζεται τζιντζερόλη, η οποία περιλαμβάνει αντιοξειδωτικές ιδιότητες και μειώνει τα φλεγμονώδη ένζυμα. Ως αποτέλεσμα, το τζίντζερ είναι ωφέλιμο για καταστάσεις που σχετίζονται με φλεγμονές και ανακούφιση από τον πόνο. Ειδικότερα απαλύνει τον πόνο από τις κράμπες περιόδου και από την αρθρίτιδα. Για παράδειγμα, σε μια κλινική δοκιμή, το τζίντζερ έδειξε πολλά υποσχόμενο για τη βελτίωση του πόνου στο γόνατο που σχετίζεται με την οστεοαρθρίτιδα.

Είναι ενδιαφέρον ότι το τζίντζερ έχει συνδεθεί περισσότερο με τη μακροπρόθεσμη ανακούφιση από τον πόνο, παρά με την άμεση ανακούφιση από τον πόνο. Όταν παίρνετε παυσίπονα χωρίς ιατρική συνταγή, σας βοηθάνε στη στιγμή. Ερευνητές που μελετούν τις επιπτώσεις του τζίντζερ, διαπίστωσαν ότι το μπαχαρικό έχει καθυστερημένη επίδραση.

Βελτιώνει τη ρύθμιση του σακχάρου στο αίμα

Η τζίντζερόλη θα μπορούσε επίσης να εξηγήσει τον ρόλο του τζίντζερ στη διατήρηση των επιπέδων σακχάρου στο αίμα. Πιθανώς αυτή η ουσία αποτελεί το κλειδί για τον έλεγχο των μακροπρόθεσμων επιπτώσεων στην υγεία του διαβήτη τύπου 2. Το τζίντζερ μειώνει τα ένζυμα που διασπούν τους υδατάνθρακες και έτσι βοηθά στον μεταβολισμό της γλυκόζης.

Τα άτομα με διαβήτη τύπου 2 συχνά δεν παράγουν αρκετή ινσουλίνη, η οποία είναι το κλειδί για να διασφαλιστεί ότι η γλυκόζη κυκλοφορεί σε όλο το σώμα και δεν συσσωρεύεται στην κυκλοφορία του αίματος. Το τζίντζερ μπορεί επίσης να βοηθήσει στη ρύθμιση αυτού. Μελέτες έχουν επίσης βρει ότι το τζίντζερ ενθαρρύνει τους μύες σας να απορροφούν γλυκόζη, χωρίς να απαιτεί να παίρνετε επιπλέον ινσουλίνη.

Αυτό θα μπορούσε να οδηγήσει σε πρόσθετες θετικές παρενέργειες. Όταν είστε ανθεκτικοί στην ινσουλίνη, μερικές φορές μπορεί να δυσκολευτείτε να χάσετε βάρος. Η βελτιωμένη ρύθμιση του σακχάρου στο αίμα μπορεί να βοηθήσει στην απώλεια βάρους και ενδεχομένως να κάνει το σώμα σας πιο ευαίσθητο στην ινσουλίνη.

Ginger σκόνη
Ginger σκόνη

Μειώνει τη ναυτία

Η κατανάλωση φρέσκου τζίντζερ μπορεί να βοηθήσει σε διάφορες μορφές ναυτίας, όπως η πρωινή ναυτία, η ναυτία στην κίνηση και οι παρενέργειες ορισμένων σχημάτων χημειοθεραπείας. Το τζίντζερ μπορεί να είναι χρήσιμο, επειδή βοηθά στην αύξηση του τρόπου με τον οποίο η τροφή κινείται μέσω του γαστρεντερικού σωλήνα σας.

Μπορεί να βοηθήσει στη μείωση της χοληστερόλης

Μια μελέτη διαπίστωσε ότι οι άνθρωποι που έπαιρναν χάπια τζίντζερ καθημερινά είδαν μειωμένα επίπεδα τριγλυκεριδίων, ολικής χοληστερόλης και κακής χοληστερόλης (αλλιώς γνωστή ως λιποπρωτεΐνη χαμηλής πυκνότητας ή LDL) μετά από 45 ημέρες, σε σύγκριση με άτομα που έλαβαν εικονικό φάρμακο. Ωστόσο, χρειάζεται περισσότερη έρευνα για να πούμε οριστικά ότι μπορείτε να πάρετε το τζίντζερ για να μειώσετε τη χοληστερόλη.