Γυμναστική & Διατροφή

7 Οφέλη για την υγεία από την κατανάλωση γλουτένης

Διατροφή χωρίς γλουτένη
Διατροφή χωρίς γλουτένη

Όταν περιπλανιέστε στους διαδρόμους του τοπικού παντοπωλείου σας ή περιηγείστε στο μενού του αγαπημένου σας εστιατορίου, τα τρόφιμα χωρίς γλουτένη μπορεί να φαίνονται πολύ ξένα ή απλά αν δεν γνωρίζετε γι ‘αυτά. Έχει συζητηθεί εδώ και καιρό αν αυτά τα τρόφιμα έχουν οφέλη για την υγεία ή χρήσιμους παράγοντες για το σώμα, αλλά η κατανάλωση χωρίς γλουτένη είναι πολύ περισσότερο από μια διατροφή. Στην πραγματικότητα, είναι εξαιρετικά εύκολο για οποιονδήποτε να ενσωματώσει αυτά τα τρόφιμα στην καθημερινή του διατροφή, διότι ανεξάρτητα από το πόσα τρόφιμα χωρίς γλουτένη προσθέτετε, πάντα θα ωφεληθείτε με κάποιον τρόπο! Εδώ είναι μερικά μόνο πλεονεκτήματα της κατανάλωσης χωρίς γλουτένη σε όλη τη ζωή σας.

Γλουτένη
Γλουτένη

Μειώνει τον πόνο στις αρθρώσεις
Δεδομένου ότι πολλά μέλη της κοινότητας χωρίς γλουτένη είναι άτομα με κοιλιοκάκη, η οποία συνήθως δημιουργεί υψηλό κίνδυνο φλεγμονής, τα τρόφιμα χωρίς γλουτένη έχουν σχεδιαστεί για να μειώνουν τη φλεγμονή και τον πόνο στις αρθρώσεις σας. Για όλους, η κατανάλωση μεγάλων ποσοτήτων γλουτένης προκαλεί περισσότερη φλεγμονή σε όλο το σώμα, οπότε η εφαρμογή εναλλακτικών λύσεων στη γλουτένη θα σας ωφελήσει τόσο στο παρόν όσο και στο μέλλον.

Μειώνει τη συχνότητα πονοκεφάλου
Μετά από πολλές έρευνες, επιστήμονες και διατροφολόγοι ανακάλυψαν μια σαφή σύνδεση μεταξύ του εντέρου και του εγκεφάλου. Επομένως, για να μειώσετε τον πονοκέφαλο και τον πόνο ημικρανίας, καθώς και τη συχνότητά τους, η κατανάλωση λιγότερης γλουτένης θα ωφελήσει σημαντικά τόσο την υγεία του εντέρου όσο και το υπόλοιπο σώμα σας.

Βελτιώνει την αντοχή των οστών
Λόγω της δυσαπορρόφησης των θρεπτικών συστατικών, πολλά άτομα που έχουν διαγνωστεί με κοιλιοκάκη συχνά υποφέρουν από ανεπάρκεια ασβεστίου. Ωστόσο, οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι τα άτομα που ακολούθησαν δίαιτα χωρίς γλουτένη, είτε με κοιλιοκάκη είτε όχι, έδειξαν σημαντικά αυξημένη οστική πυκνότητα και δύναμη.

Μειώνει τα συμπτώματα κατάθλιψης
Ενώ η κατανάλωση γλουτένης μπορεί να προκαλέσει φλεγμονή και πόνο στις αρθρώσεις, μπορεί επίσης να προκαλέσει φλεγμονή σε πολλά άλλα όργανα και ιστούς. Η ανταπόκριση του σώματός σας σε αυτή τη φλεγμονή μπορεί να επηρεάσει πολύ τη διάθεσή σας, δημιουργώντας συμπτώματα κατάθλιψης και άγχους. Όταν τρώτε χωρίς γλουτένη, το σώμα σας θα παραμείνει σε ισορροπία, βελτιώνοντας συνεπώς τις συνολικές ψυχικές και συναισθηματικές σας καταστάσεις.

Μειώνει τα συμπτώματα δυσανεξίας στη λακτόζη
Όταν τρώτε μεγάλη ποσότητα γλουτένης, η επένδυση του εντέρου σας που διασπά τη λακτόζη από τα γαλακτοκομικά προϊόντα βλάπτεται και δεν είναι σε θέση να λειτουργήσει στο έπακρο. Μια δίαιτα χωρίς γλουτένη θα προωθήσει σημαντικά την υγεία του εντέρου σας και μπορεί ακόμη και να εξαλείψει εντελώς τα συμπτώματα δυσανεξίας στη λακτόζη.

Βελτιώνει την υγεία του δέρματος
Αν και η γλουτένη δεν μπορεί να απορροφηθεί από το δέρμα όταν χρησιμοποιείτε κρέμες και ορούς που περιέχουν γλουτένη, η γλουτένη είναι πολύ επιβλαβής για το δέρμα και μπορεί να προκαλέσει εξανθήματα και ξεσπάσματα όταν αφομοιωθεί. Ενώ τρώτε επίσης χωρίς γλουτένη, μπορεί να είναι χρήσιμο να βρείτε στοματικά πλύσεις και οδοντόκρεμες χωρίς γλουτένη, ώστε να ωφελήσετε το δέρμα και τη γενική υγεία σας όσο περισσότερο μπορείτε.

Μπανάνα ψωμί χωρίς γλουτένη
Μπανάνα ψωμί χωρίς γλουτένη

Βελτιώνει τα επίπεδα ενέργειας
Όταν καταναλώνετε μεγάλες ποσότητες προϊόντων γλουτένης, τα έντερά σας είναι μερικώς κατεστραμμένα, γεγονός που στη συνέχεια επηρεάζει την απορρόφηση των θρεπτικών συστατικών του σώματος, συμπεριλαμβανομένου του σιδήρου. Αυτή η έλλειψη σιδήρου μπορεί να προκαλέσει κόπωση και συνολική απώλεια ενέργειας, αλλά μια δίαιτα χωρίς γλουτένη θα δώσει στα έντερά σας χρόνο να επουλωθούν και την καλύτερη ποσότητα θρεπτικών συστατικών για να βελτιώσουν τα επίπεδα ενέργειας σας.