Γυμναστική & Διατροφή

Διατροφή: Τροφές που πρέπει να αποφύγετε σύμφωνα με τους καρδιολόγους

κρεας
κρεας


Ο Ιπποκράτης είπε , «Αφήστε το φαγητό να είναι το φάρμακό σας» και αυτό ισχύει για την υγεία της καρδιάς: Η διατροφή είναι απίστευτα σημαντική. Οι καρδιολόγοι βλέπουν από πρώτο χέρι τι μπορεί να κάνει μια κακή διατροφή στην καρδιά σας.

Περισσότεροι από 600.000 άνθρωποι πεθαίνουν από καρδιαγγειακές παθήσεις στις ΗΠΑ κάθε χρόνο – η κύρια αιτία θανάτου τόσο για άνδρες όσο και για γυναίκες, σύμφωνα με τα Κέντρα Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων.

«Αν πάτε σε μέρη του κόσμου όπου δεν έχουν εκτεθεί σε έναν δυτικό τρόπο ζωής, που σημαίνει καθιστική ζωή και τρώγοντας επεξεργασμένα τρόφιμα, η καρδιακή νόσος είναι πολύ περιορισμένη». Ωστόσο, μπορεί να μην είναι πάντα δυνατό για την εξάλειψη των προβληματικών τροφών, επομένως το μέτρο και ο έλεγχος των μερίδων είναι βασικά.

«Δεν υπάρχει τροφή που θα σώσει τη ζωή σου… Και δεν υπάρχει κάποια που θα σε σκοτώσει. Έχει να κάνει με την ισορροπία», είπε η Δρ Σαρόν Χέις, καθηγήτρια καρδιαγγειακής ιατρικής και ιδρύτρια της Γυναικείας Κλινικής Καρδιάς στην Κλινική Μάγιο στο Ρότσεστερ της Μινεσότα.

«Έτσι, το περιστασιακό Cheeto ή ένα κομμάτι cheesecake δεν πρόκειται να σε σκοτώσει, αλλά στην πραγματικότητα είναι το τι τρως και το πόσο τρως είναι τόσο κρίσιμο».

Διαβάστε εδώ μερικές από τις κορυφαίες τροφές που προσπαθούν να αποφύγουν ή να περιορίσουν για βέλτιστη υγεία οι καρδιολόγοι. Εδώ είναι μερικά από τα στοιχεία στις λίστες τους:

πατατες
πατατες
  1. Μπέικον, λουκάνικα και άλλα επεξεργασμένα κρέατα
    Ο Hayes, ο οποίος έχει οικογενειακό ιστορικό στεφανιαίας νόσου, είναι χορτοφάγος. Αλλά ακόμη και πριν σταματήσει να τρώει ζωικές πρωτεΐνες πριν από περίπου 25 χρόνια, απέφευγε τα επεξεργασμένα κρέατα επειδή είναι πλούσια σε θερμίδες, κορεσμένα λιπαρά, αλάτι και έχουν πρόσθετα συστατικά όπως νιτρικά. Δεν είναι μόνο η υγεία της καρδιάς που μπορεί να επηρεαστεί από την υπερβολική κατανάλωση χοτ ντογκ. , σαλάμι, μπέικον, ζαμπόν και ζαμπόν: Ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας έχει καθορίσει ότι η κατανάλωση επεξεργασμένων κρεάτων προκαλεί καρκίνο, επεσήμανε ο Φρίμαν.
  2. Τσιπς πατάτας και άλλα επεξεργασμένα, συσκευασμένα σνακ
    Μείνετε μακριά από τα μικρά σακουλάκια με αλμυρούς, τραγανούς υδατάνθρακες που μπορεί να συναντήσετε σε ένα μηχάνημα αυτόματης πώλησης, συμβουλεύουν οι γιατροί.

«Η κουλτούρα μας εκτιμά την ευκολία, η οποία είναι εξαιρετική, αλλά η ευκολία δεν σημαίνει ότι πρέπει να τρώτε συσκευασμένα επεξεργασμένα τρόφιμα με πρόσθετα σάκχαρα και αλάτι», είπε ο Freeman. «Η φύση έχει παράσχει για μας τις ακριβείς τροφές που πρέπει να τρώμε. πρέπει απλώς να τα φάμε».

Αυτές οι εύκολες, φορητές, φυσικές τροφές περιλαμβάνουν μήλα, καρότα και άλλα φρούτα και λαχανικά — όλα πλούσιες σε φυτικές ίνες, γεμάτες θρεπτικές ουσίες επιλογές.

Ο Hayes συμφωνεί με πολλούς διατροφολόγους ότι οι απλοί υδατάνθρακες – που βρίσκονται σε πατατάκια, ψωμιά και κράκερ – είναι μεγαλύτερο πρόβλημα από το λίπος. Αναζητήστε τρόπους για να αυξήσετε την πολυπλοκότητα αυτού που τρώτε, όσον αφορά τα δημητριακά και άλλα θρεπτικά συστατικά, συμβούλεψε.

γλυκο
γλυκο
  1. Γλυκά

Απολαύστε πρόσθετα σάκχαρα σε πολύ περιορισμένες ποσότητες, αν όχι καθόλου, σημείωσε ο Freeman.

Όταν πρόκειται για επιδόρπια όπως πίτες, παγωτά και ζαχαρωτά, ο ίδιος απολαμβάνει το πολύ μία φορά την εβδομάδα και διατηρεί τη μερίδα του μικρή για να περιορίσει τις θερμίδες. Ο κύριος στόχος του είναι να διατηρήσει ένα υγιές βάρος: Έχει περίπου το ίδιο βάρος τα τελευταία 30 χρόνια.

Tags