Θρεπτική διατροφή: Βασικά σημεία που πρέπει να θυμάστε
Γυμναστική & Διατροφή

Θρεπτική διατροφή: Βασικά σημεία που πρέπει να θυμάστε

Υγιεινή διατροφή
Υγιεινή διατροφή

Η θρεπτική διατροφή είναι απαραίτητη για την καλή υγεία και τη συνολική ανάπτυξη. Ακολουθήστε τις παρακάτω συμβουλές για να διατηρήσετε μια καλά ισορροπημένη διατροφή.

Ας ξεκινήσουμε με το τι είναι η θρεπτική διατροφή; Σύμφωνα με τους ειδικούς στον τομέα της υγείας, είναι μια δίαιτα γεμάτη με όλα τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά, που σερβίρεται τη σωστή στιγμή της ημέρας, στη σωστή ποσότητα μερίδας. Είναι απαραίτητο για την καλή υγεία και τη συνολική ανάπτυξη. Δεν είναι μόνο αυτό. Σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας (ΠΟΥ), «Σας προστατεύει από πολλές χρόνιες μη μεταδοτικές ασθένειες, όπως καρδιακές παθήσεις, διαβήτη και καρκίνο». Η έκθεση αναφέρει περαιτέρω: “Η κατανάλωση υγιεινής διατροφής καθ ‘όλη τη διάρκεια της ζωής βοηθά στην πρόληψη του υποσιτισμού.”

Ωστόσο, ο ορισμός της θρεπτικής διατροφής διαφέρει από άτομο σε άτομο. Οι απαιτήσεις σε θρεπτικά συστατικά για κάθε άτομο εξαρτώνται από το βάρος, την ηλικία, την κατάσταση της υγείας του και πολλά άλλα. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο είναι υψίστης σημασίας να συμβουλευτείτε έναν ειδικό πριν προσαρμοστείτε σε οποιαδήποτε αλλαγή στον συνολικό τρόπο ζωής σας. και διατροφής. Τούτου λεχθέντος, υπάρχουν ορισμένα βασικά βασικά σημεία που κάθε άτομο πρέπει να θυμάται για να διατηρήσει μια υγιεινή και θρεπτική διατροφή.

Πιείτε νερό
Πιείτε νερό

Σημεία που πρέπει να θυμάστε για τη θρεπτική δίαιτα

Μείνετε ενυδατωμένοι: Η κατανάλωση επαρκούς ποσότητας νερού και άλλων υγιεινών υγρών είναι απαραίτητη για τη σωστή αποτοξίνωση του σώματος. Αυτό όχι μόνο βοηθά στην πρόληψη των βλαβών των ελεύθερων ριζών, αλλά προάγει επίσης το μεταβολισμό και την πέψη. Αυτοί οι παράγοντες οδηγούν περαιτέρω σε μια ισχυρή ανοσολογική υγεία.

Ισορροπήστε κάθε θρεπτικό συστατικό: Σύμφωνα με τη συμβατική ρήση, κάποιος πρέπει να εξαλείψει τα λίπη και τους υδατάνθρακες από τη διατροφή του για να διατηρήσει έναν υγιεινό τρόπο ζωής. Γνωρίζατε όμως ότι είναι ένας από τους μεγαλύτερους μύθους γύρω από την υγεία και τη διατροφή; Παρόλο που δεν μπορεί να αμφισβητηθεί ότι οι υπερβολικοί υδατάνθρακες και τα λίπη οδηγούν σε μια ομάδα ασθενειών του τρόπου ζωής, οι ειδικοί προτείνουν ότι πρέπει να εντοπίσετε τους καλούς υδατάνθρακες και τα υγιή λίπη και να τα καταναλώνετε στη σωστή ποσότητα, σε καθημερινή βάση.

Μακαρόνια
Μακαρόνια

Για να αποφευχθεί η ανθυγιεινή αύξηση βάρους, το συνολικό λίπος δεν πρέπει να υπερβαίνει το 30% της συνολικής ενεργειακής πρόσληψης. Η πρόσληψη κορεσμένων λιπαρών πρέπει να είναι μικρότερη από το 10% της συνολικής ενεργειακής πρόσληψης και η πρόσληψη τρανς λιπαρών ουσιών λιγότερο από 1% του συνολική πρόσληψη ενέργειας, με μετατόπιση της κατανάλωσης λίπους μακριά από κορεσμένα λίπη και trans-λιπαρά σε ακόρεστα λιπαρά. Γνωρίζατε όμως ότι η υπερβολική πρόσληψη αυτών των συστατικών μπορεί να έχει αρνητική επίδραση στη γενική υγεία μας. Ο ΠΟΥ προτείνει, ότι κάποιος πρέπει να περιορίσει την πρόσληψη ελεύθερων σακχάρων σε λιγότερο από το 10% της συνολικής ενεργειακής πρόσληψης και η κατανάλωση αλατιού πρέπει να περιορίζεται στα 5gm την ημέρα.

Έχετε συνδυασμό διαφορετικών τροφίμων. Κανένα μεμονωμένο φαγητό δεν μπορεί να ικανοποιήσει τη συνολική θρεπτική απαίτηση το σώμα μας. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο, είναι εξαιρετικά σημαντικό να τρώτε συνδυασμένα τρόφιμα για να διατηρήσετε την ισορροπία. Σύμφωνα με τον ΠΟΥ, διαφορετικοί συνδυασμοί τροφίμων που πρέπει να περιλαμβάνει ένα υγιεινό γεύμα είναι – δημητριακά (σιτάρι, κριθάρι, σίκαλη, καλαμπόκι ή ρύζι), όσπρια (φακές και φασόλια), φρούτα και λαχανικά και τρόφιμα από ζωικές πηγές (κρέας, ψάρι, αυγά και γάλα).

Tags